? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 11, 2009

Tulun Saya...Tulun Saya...

Hari ini..masuk ofis seperti biasa...
Saya menantikan kehadiran bos saya yang tak kunjung tiba..
Sepatutnya dia mesti masuk ofis hari ini..
SMS saya pun tak berbalas...
Delivery report pun tak sampai...
Yang bermaksud bos saya off kan hp nyer...
Mmm...menunggu j la jawabnya...
Bukan benda tu yang saya nak tulis kat sini...
Benda lain sebenarnya...
Malam tadi saya bleeding lagi...
Tetiba jer...
Saya pening dah hairan...
Saya tak buat kerja2 yang berat pun..
Tapi tetap jugak darah nak kuar..
Adakah baby saya terlalu aktif kat dalam???...
Entahlah...
Or...adakah saya di dalam keadaan stress sekarang ini???
Kadang2 kita tak sedar yang kita berada dalam keadaan tertekan kan???
Mungkin ada betulnya kot....
Saya stresss...banyak berfikirkah saya ini???
Mmm...ye la...dah namanya fungsi otak untuk berfikir...
Mesti la kena berfikir....
Saya nak tanya..
Adakah stress dan tension tu perkara yang sama...
Kalau berbeza adakah saya mengalami keduanya???
Doc pun ada berpesan...orang mengandung ni takleh stress..
Takleh tension2...kena tenang..happy...
Baru la badan sihat...
Saya perasan kan???kalau saya stress saya akan kurang makan...
Selera makan saya akan berkurang...
Macam pagi tadi...
Saya makan mihun goreng dan air teh o...
Baru je habis makan, saya dah rasa loya semacam...
Pe lagi..berkejar ke toilet la untuk muntah...
Membazir jer makan pagi ni...huhu...
Huhuhu....saya tak tahu nak buat apa sekarang...
Saya buntu sangat-sangat...
Adakah saya perlu bercuti panjang untuk menenangkan perasaan saya ni???
Tapi dalam keadaan saya macam ni...
Saya takleh berjalan jauh...
Ya Allah...hanya padaMu tempatku mengadu...

5 comments:

Cahaya Kerinduan said...

Moga awak dan baby berada dalam keadaan baik..

Amin..

Anonymous said...

kalau bleh cuti..cuti la..
duduk umah diam2, jgn bt byk keje..
baring n letakkan kaki lebih tinggi..bace majalah2 yang boleh elakkan kita pikir macam2..majalah pama ke..mingguan wanita ker...kurangkan duduk di atas kerusi..banyakkan baring..membaca sambil baring...elakkan "aktiviti" malam...sbb ianya bahaya..jaga kesihatan ek..saya doakan awak n baby selamat..amin..

mimi said...

tidak menggalakkan untuk keluar bercuti..just cuti duduk di rumah sambil buat aktiviti yang anda suka..yg tidak stress seperti..main komputer, surf intenet, bace majalah n sebagainya..

semoga baby selamat..duk diam2 yer..

IrinaSairah said...

shikin,anonymous,darwisy...

tq2 di atas doa dan nasihat anda..huhuh..terharu...

Qaseh Myshop said...

jangan byk berfikir..klu rse tension n stres cube try usap perut perlahan2 n ckp luahkan segalanyer pada baby....mai klu stres wt mcm tu la...ckp dlam hati pun xpe ngan baby...hhehehe...