? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 10, 2009

Nak Mengarut Lagi...

Hehehe..saya kembali lagi..tapi saya takde citer la nak citer..hanya nak mengarut jer..boleh???
Inikan blog saya...suka hati saya la kan???

Ooopss!! tetiba lak en hubby buzz saya...hehehe...(selingan kejap)...

Ok, sambung citer...tapi saya nak citer apa...takde citer pun sebenarnya...ketandusan idea untuk menaip..tapi jari jemari saya yang mulus ni tetap nak menari-nari kat keyboard ni..(sila jangan muntah)...
Oh yer...saya rasa saya sangat rindukan mak saya...tapi malam tadi baru jer saya borak-borak dengan dia..mak saya dan ayah saya selalu sibuk lately...kalu hari minggu, time saya balik umah pun, dorang takde..huhu...sangat tidak membangkitkan mood saya untuk balik ke rumah waktu hujung minggu...saya juga kesiankan adik perempuan saya...selalu jer berseorangan kat rumah...hanya bertemankan laptop dan kucen2nya itu...
Oh yer..apa khabar lak budak marissa yang banyak songeh tu erk???mama dia cakap, dia dah fully recover...selera makan membuak-buak...sume benda dia nak makan...isy..isy...isy..
Nanti papa marissa nak kena posting ke Sarawak..terbang ke sana on 20 Ogos..so lepas tu aki marissa nak ambik marissa wat balik ganu...heheh..
Saya suka...saya suka..sekurang-kurangnya tak la boring sangat bila balik kat umah saya time hujung minggu...
Nak citer pe lagi ni???pasal en hubby???korang nak tahu ker???
En hubby saya macam biasala...always kebizian...dengan badmintonnya itu...very addicted...kesian saya..selalu ditinggalkan...huhuhu...
Sebenarnya, di tika dan saat ini saya tidak berada di dalam mood saya...saya terasa sangatla boring..tak ada kerja yang nak dibuat...nak main game pun malas nak download..nak tido pulak, terlalu awal rasanya...hehheeh...susah jugak kalau bos tak ada kat ofis ni..kalau time bos ada lak, mula la tak senang duduk dibuatnya...kat atas tray saya ni dah penuh form2, surat2 dan dokumen yang perlukan tandatangan bos saya...sumenya jadi pending...tapi, esok bos saya akan masuk ofis balik...hari ini dia balik dari Maldives...gembira ke saya???tak jugak....hehehe...
Mesti korang serabut baca entry saya kali ni kan???
Ok la...untuk tidak menserabutkan korang lagi...saya berhenti sampai di sini dulu...
Nanti saya sambung lagi k????daa...

1 comments:

cahaya said...

amiklah cuti na...
ilek2 kat umah..(^^p)