? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 24, 2009

HatiKu Hancur Mengenang Dikau..Berkeping-keping Jadinya...

Huhuhuhu.....leleh kan bila baca tajuk entri saya pada kali ni...huhuh...
Ok...dimaklumkan bahawa...telefon saya telah selamat dibasuh di dalam washing machine pada Jumaat yang lepas...memang sangat hampeh ok..
Ini adalah kerana kerajinan saya untuk membasuh cadar saya...tanpa menyedari telefon saya berada di atas katil, saya terus menarik cadar di tilam tersebut dan menggulung-gulungnya dan terus mencampakkannya ke dalam washing machine...huhuhu....
Pastu mula la saya tercari-cari telefon saya...bila saya wat call menggunakan telefon encek hubby, ternyata tak dapat sambung panggilan..huhuhu...sangat hampeh...
Bersih, suci dan murni sekali telefon saya itu...
Tak tahu la boleh baiki lagi ke tak...nasib baik sim card leh guna lagi...kalau tak satu hal pulak nak kena pergi Celcom bagai...huhuh...kesian kan kat saya????
Niat di hati saya, nak beli yang baru jer...tapi encek hubby berkeras gak nak cuba baiki dulu...
Dan semalam, dia telah beri telefon tu kat kawan dia untuk dibaiki...
Pagi tadi saya telah meminjam telefon Cik Mimi sementelah dia baru sahaja membeli telefon baru iaitu Sony Ericsson...so saya telah mengguna telefon beliau yang lama iaitu N73...encek hubby sila jangan jeles ok...hhehehee...

Satu lagi, hangat hati betul saya semalam...pc saya ni takleh bukak blog...huhuh...geram betul la...nak update pun tak dapat..jadi entry saya agak kebasian la...nak melawat ke rumah orang lain pun tak dapat..geram seh..dah la bos saya cuti semalam...itu lah waktu terbaik nak berblog tanpa sebarang gangguan..hahha..tapi hari ni pun agaknya macam tak ada gangguan sebab bos saya telah ke Setiu...hahahha...(tanduk sudah keluar..)...jadi saya dapat la berblogging dengan aman dan tenteramnyer...

Pagi ni agak lewat masuk ofis...merah lagi..sebabnyer kat pintu utama UMT tadi ada acara bagi bendera2 ni pulak..sempena merdeka la katakan...aku rasa separuh staf umt hari ni merah punch card dorang...takpe..halalkan je la...ye la, dah satu pintu jer boleh masuk...hari biasa ada 3 pintu...tadi encek hubby dapat la satu bendera dari Pegawai-pegawai Utama....time kasih...heheheh...tapi nak tampal ke kat kete erk???baru2 ni abah dah beli gak, bagi satu kat encek hubby, dah tampal kat cermin kete, tak sampai 2 hari, bendera tu dah tercabut...hampeh la sangat...

Ok la..cukup la dulu kemengarutan saya di pagi hari ini...nanti saya sambung lagi...daa..


0 comments: