? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, August 28, 2009

Siaran Langsung Dari Umah...

Assalamualaikum...hehehe..
Sekarang saya bersiaran langsung dari rumah mak saya kat chendering..
Baru jer sampai sebenarnya nih...so, tak tahu nak buat apa, saya telah meminjam laptop abah saya untuk bersiaran langsung dengan anda2 semua..ok tak???
Rindu nak berblog sebenarnya..al-maklumlah, hari rabu dan khamis yang lepas saya telah meng'mc'kan diri...sedikit tidak sihat...huhuhu....
Apa nak citer erk???terlalu banyak citer sampai tak tahu nak citer pe lagi...tak sabar nak berbuka petang ni...sebabnya ma saya masak makanan kegemaran saya...iaitu nasi air...bukan nasi air biasa tau..nasi air spesel buatan ma saya...tak terdapat kat mana2 kedai ok..???hehehe...
Tapi encek hubby tak suka makan nasi air ni...so, dia kena tapau makanan dari bazar j la jawabnyer..hehehe...
Kalau diikutkan ni, lebih kurang dua minggu saya tak balik chendering ni...rindu sangat kat umah ni..tapi bila dah lama tak balik ni, bilik pun per lagi..bersawang la...aduh, sakit mata dibuatnya..so, pe lagi, operasi mengemas pun dijalankan la...sapu lantai..lap debu...mop lantai..kasi sedap sikit lubang hidung ni nak bernafas...hehehe...
Ok la...no idea lor nak citer panjang...nanti pape update lagi yer...daa...
Selamat berbuka puasa...

2 comments:

Lazyf... said...

Nasi air tuh caner ek?

IrinaSairah said...

nasi air tu macam nasi bubur la..tapi lebih spesel la..hehehe