? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 16, 2009

Oh Ikan..Oh..Ikan...

Dukacita dimaklumkan ikan saya telah mati lagi...tinggal la sengsekor sajer kat dalam bekas tu..nasib baik yang hubby belikan tu tak mati..yang tu cantik..sayang tu...
-
Kenapa dia mati erk???nak kata tak cukup makanan, yang sekor lagi tu ok jer...saya rasa dah sampai masanya kot...huhuhu...datang je ofis pagi tadi tengok yang biru tu dah timbul dah..air pun dah busuk..terus pergi salin air...kan tak pasal2 yang sekor lagi mati...
-
Huhuhu...agak frust nih..nak kena suh hubby beli lagi sekor ni...sian dia duk sengsekor...

1 comments:

Lazyf... said...

Ikan tuh kene H1N1 kot....hehehehe