? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 3, 2009

Kembali....

Mmm...lama rasanya tak jenguk blog..heheh..(padahal baru 3 hari)..rindu wooo....
Kenapa 3 hari???kenapa tak 2 hari...sebabnya semalam (Ahad) aku mc...
Kenapa aku mc??mm...masalah yang sentiasa melanda ni la...aku bleeding lagi...huhuhu..
Tapi sekarang dah tak kuar dah...petang semalam, lepas hubby kerja, terus pergi klinik...
Scan lagi...and doc sahkan yang uri aku kat bawah...doc kata peringkat ketiga..kiranya macam uri tu tutup terus jalan kat bawah tu..
Ayo..aku cuak giler masa doc bagitau macam tu...huhu...memang takleh nak lasak langsung doc cakap...tapi memang aku tak lasak pun...aku jaga sebaik yang mungkin...perasaan fobia kes tahun lepas pun tak hilang lagi...
Ya Allah...janganlah kau ambil lagi pemberian-Mu ini...sesungguhnya aku rasakan aku tak sanggup lagi untuk menghadapi semua itu untuk kali kedua...Selamatkanlah kandungan-Ku ini...
Korang sume pun doakan aku jugak k????
Ok...stop citer pasal tu...fikir sangat pun takleh jugak kan..nanti aku stress..bila stress lagi la bahaya..ngan baby sekali stress...pagi tadi masuk ofis, tengok atas meja, macam biasa lah, surat berterabur atas meja...belek2 surat ada satu surat untuk aku...aik???jarang aku dapat surat ni..biasanya untuk bos jer...tengok tajuk pasal permohonan pengecualian ujian trengkas tu..wah...excited nak baca...alhamdulillah...dah lulus dah permohonan tu...so dengan secara automatiknya segala syarat untuk aku disahkan dalam perkhidmatan telah cukup...sekarang hanya tunggu borang pengesahan perkhidmatan dari Jabatan Pendaftar...heheh...leganya rasa hati...disebalik rasa bimbang hati aku tentang kandungan aku..ada jugak perkara yang dapat menenangkan perasaaan aku...hehehe...
oh yer..patutnyer aku mc lagi hari ni..tapi bos lak nak g Maldives esok...so, kena la standby dulu...lagi satu agak keboringan duk kat umah...rasa lambat jer masa berlalu...so lepak kat ofis adalah lebih baik..hehehe....tak gitu bang???heheheh...
K lah...sampai sini dulu...nanti citer lagi...

6 comments:

Sutera Batik said...

Jaga diri saing.. Saya doakan saudari n bb sihat sejahtera hendaknyer (karangan surat tidak rasmi UPSR) Ehehehe

cahaya said...

irna bleeding lagi ke?hati2 tau...jgn wat kejer berat2 tau...huhuhuhu...

Lazyf... said...

welcome back (sprt tajuk entry) n have a good rest...

IrinaSairah said...

tu la..bimbang tul ngan bleeding ni..huhuh...harap sumenya ok...

mizchocberry said...

Salah...salah...jgn pegi keje la...risau la miz...memang tak lasak..tapi kadang2 mungkin banyak jalan + diri + gosip (eh,tak masuk) hahahaha...banyakkan rehat...

budak nakal said...

waloe kak...
sy akan doakan kandungan akak
selamat...