? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 13, 2009

Kembali Akhirnya....

Selamat Pagi sume...semangat nak update nih...heheh..
-
-
Diumumkan bahawa blog saya dah kembali pulih...agaknya semalam dia kena H1N1 kot..hehehe..sebab tu bengong semacam jer...
So semangat la saya pagi ni untuk melawat kampung halaman anda semua...hheheh...
Hari ini juga saya bertambah bersemangat...sebabnya hari ni ialah hari Khamis...esok n lusa cuti...heheheh...macam tak betul jer saya ni kan???memang saya dah tak berapa nak betul lately...
-
Malam tadi saya tdo agak awal...rasa mengantuk sangat plus saya tak tdo pada siang harinyer...saya hanya melepak sambil bersembang-sembang di dalam surau...(tak baik tul)...
Niat saya nak tunggu hubby balik dari main badminton malam tadi...tapi tak kesampaian kerana tahap kemengantukan yang tinggi...sampaikan saya tak sedar ada sms masuk...hubby tanya ada makanan tak kat umah...sian hubby saya...berlapar semalam...
Sori yer papa...maafkan mama...baby ngan mama agak keletihan malam tadi...
-
Apa lagi yang nak dimengarutkan lagi di pagi hari ni erk???bos saya belum masuk lagi..mungkin terus ke presentation student dia kot...pagi ni tak tahu nak makan apa...nak kata lapar tak jugak..sebab malam tadi saya telah membedal dua pinggan nasi...mati la..macam mana la berat saya tak naik mendadak kan???agaknya saya tertido sebab terlalu kenyang kot malam tadi...
-
Sudah masuk 3 minggu saya tak balik ke rumah saya a.k.a rumah mak saya kat Chendering tu...saya rindukan mak saya...huhuhu...(anak manja ke saya ni???)hehehe...
Mmm...setakat ni la dulu yer kawan2..saya nak pergi melawat kampung lak ni...macam YB lak..hahah...daa..have a nice day today...

3 comments:

Lazyf... said...

Bahaye neh!!!Blog pun leh kene H1N1...huhuhu

Zanna_MamaBatrice said...

tu terlebih makan ler tu...
jadi mengantuk..
he he he he he

YB....lupa nak bentang karpet merah ler....tadi....

zana pun cam rasanye lama tak balik kg...dekat 3 minggu kot...
nak balik ler minggu nie....
rindu asam pedas mak

mizchocberry said...

Aik...same la...miz pon baru boleh bukak hari ni...semalam rase cam buntu sangat sbb tak leh bace citer2 terbaru...sekarang ni pon miz punye dah ok....ish..kenape la jadi camni...os