? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 6, 2009

Presenting....Hahaha...

Dekat ofis lain dah lama dah amalkan pakai benda alah ni..tapi kat ofis saya, baru jer pagi ni beria-ia nak pakai...tu pun selepas mendapat sms ugutan dari pengarah kat ofis saya ni...bagus jugak dia...sangat mengambil berat tentang staf dia...takut staf dia kena jangkitan penyakit itu...
So, saya sebagai orang yang berisiko 4kali lebih dari orang biasa, telah merelakan diri untuk memakai topeng tersebut...walaupun terasa amat rimas sekali...sampai bila saya bertahan untuk memakainya saya pun tak tahu...heheheh...
Hari ini hari Khamis..maka saya sangatla gembira...sebab esok dan lusa adalah hari cuti...tapi kalau cuti pun, saya kena berehat di rumah sahaja memandangkan keadaan saya ni yang langsung tak boleh nak lasak...saya tak nak cari penyakit lagi...lagipun hubby ada perlawanan badminton di UDM (MASUKIT) selama 2 hari...so jangan berangan la saya dapat merengek-rengek di sisi dia untuk ke mana-mana...no..no..no...
Semalam, telah menerima satu game dari Kak Aida...(time kasih banyak-banyak)..so, hari ini pastinya tidak memboringkan bagi saya...sebab saya akan main game itu sehinggalah mengantuk..bila mengantuk saya akan ke surau dan tdo...hehehe...teruk betul pekerja macam saya ni...tu la jadinya PA bila bos tiada di pejabat...tak gitu PA-PA sume???hehehhe..
Pe lagi yang saya nak bebel ni??cukup dulu la kot..jari jemari saya ni susah benar nak berhenti bila dah jumpa keyboard ni..laju jer dia menari-nari..(wah, ayat novel jer)..hahaha...satu lagi nak beritahu, hari ini ramai kawan2 ofis saya berpuasa...so saya takde kawan nak ajak makan...nasib baik la ada sedikit bekalan roti di dalam drawer saya..so, boleh la saya buat alas perut untuk pagi ini..untuk lunch tak tahu lagi...sebabnyer saya sangatla tidak pandai untuk keluar makan berseorangan...saya rela berlapar..huhuh...oh yer..nak ajak hubby pun tak leh gak...sebab hubby ke Pulau Bidong hari ni...tak tahu pukul berapa dia akan pulang..huhuh...sape nak temankan saya makan???hehhe...(tu la, lain kali pose la sekali..)...huhuhu....
K la, better korang melayan jer pic kat bawah ni...

saya memang tidak lagi berupaya memakai baju kurung ke pejabat...sume baju kurung saya telah selamat disimpan...tahun depan baru pakai balik..heheheh...cantik tak aksesori di wajah kami...hehehe...
kat ofis saya, ada tiga orang yang sedang mengandung sekarang ni...termasuk saya...tapi satu lagi geng ada di lab belakang...jadi kita bergambar berdua j la dulu erk kak nor?heheh...perut sape yang lebih besar??cuba teka....

sila la memakai topeng ini untuk keselamatan diri anda...(abaikan selipar ofis ku itu..)

peace no war....




6 comments:

cahaya said...

wargh!!!!!!!!!
tensennya tgk korg pakai baju pregnant!!!!!!!!!!
wawawaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mizchocberry said...

bagus..bagus...bagus...miz pon galakkan...tak mau la time pregnant kene H1N1....bahaye kan....pakai tau..jgn bukak2...

Zanna_MamaBatrice said...

tu arrr
now kena berjaga2 kan.........
byk sgt dah kes kematian...hu hu hu

ala tomey ibu mengandung nie
dua2 baju lebih kurang jer...
korang janji erkkkk...ke bli sesama nie...

hik hik hik

btw...thanks yerk singgah blog zana...zana link dgn awak tau...nak panggil apa nie...?

IrinaSairah said...

Kak Zana,

Panggil saya ina jer..heheh...

Matt Iss said...

model topeng muka!!!

Lazyf... said...

da mcm The Mask...hehehe