? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 19, 2009

Suka Hati Jer...

Salam Sume....

Pagi tadi macam biasa...saya bangun tdo..mandi...solat..n siap2 nak g kerja...
Dah siap pakai baju...kejut la encek hubby...
Kejut punya kejut, hubby cakap nak masuk lewat la sikit hari ni...
Untuk info sume...hubby still tak sihat lagi...panas lagi badan dia..
(tula, sape suh malam tadi p main futsal)....

Hubby : abang nak masuk lewat sikit ofis hari ni...
Saya : ye ker...mmm...kul brp lak nak masuk ofis???
Hubby : 8.30 ker....
Saya : alah..alang2 sangat..pe la sangat bezanya 8.00 ngan 8.30???
Hubby : dah tu kita masuk kul 9.00 la...sayang tak pe ker???
Saya : sayang ok jer...bos takde hari ni...(menyetankan diri dah)
Hubby : k la..nak sambung tdo...
Saya : (terus tukar baju balik n sambung tdo..hahaha)....

Bangun jam 8.45..siap2 sume...sebelum masuk ofis, g breakfast dulu ngan hubby...
Hari ni saya makan roti canai jer...ngan teh tarik...kenyang nih...terus rasa mengantuk nak tdo..
Oh yer...malam tadi abang long saya call...bagitau isteri dia a.k.a kakak ipar saya kena tahan kat wad...sebab gastrik teruk...huhuh...terkejut gak dengar berita tu malam tadi...
Tapi, kakak ipar saya dah discharged dah tadi...lega...
So, malam tadi marissa tdo dengan papa dia j la..nasib baik dia tak buat hal..tak menangis nakkan mama dia...hehehe...good girl anak cik ma ni...rindu betul kat marissa..rindu nak menyakat dia sebenarnya...

Bos saya tak ada di pejabat...untuk hari ini dan esok...dia kena gantikan pengarah ke Pulau Bidong...jadi, for sure la saya dapat bersenang lenang untuk dua hari ni...

Melalut dah citer saya ni..sebab saya tak ada idea nak menulis ni..huhuh...
Lebih baik saya mengundurkan diri dahulu....
Daaa...

3 comments:

mizchocberry said...

Hahahahaha....sehati sejiwe datang lambat...

azam said...

kaki tdoq btula la musuh badminton aku ni

Islam Itu Syumul said...

laki bini kuat tido elok la tu....huhuhu