? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 20, 2009

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

Salam Semua..

Bila baca blog orang lain...sume dah mula wish kedatangan Bulan Ramadhan Al-Mubarak...
Saya pun tak nak la lepaskan peluang kan..hehehe...
Saya ingin mengucapkan...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK
SEMOGA KEDATANGAN RAMADHAN KALI INI MEMBAWA SERIBU KEBERKATAN UNTUK ANDA SEMUA....

Bagi saya pulak, saya berazam untuk berpuasa penuh tahun ini...
Yela...dalam keadaan macam ni la saya leh ambik peluang untuk berpuasa penuh kan..
Semoga baby mama ni kuat dan sama2 kita berpuasa erk???hehehe...
Anak mama kan boy..mesti la kuat kan???
Tadi papa bagitau kat mama, papa mimpikan mama dah bersalin..
Isy, papa ni..dah tak sabar2 ker???heheh...
Papa cakap, dalam mimpi dia tu..kelam kabut dia..ye la..barang baby satu apa pun tak beli lagi kan???hehehe...
Mama pun tak wat listing lagi untuk barang baby ni...
Tak tahu nak mulakan dari mana...heheheh...

Tadi saya baca blog adik saya...dia pun wish sempena Ramadhan ni...
And tersebutla jugak pasal arwah Qaireen..bila baca tu..serta merta perasaan saya jadi hiba...
Terus air mata ni mengalir..
Walaupun saya tak sempat nak lihat arwah Qaireen..tapi saya rasakan saya ada begitu banyak kenangan bersama arwah...sedangkan arwah hanya sempat hidup selama 2 jam...
Mungkin naluri keibuan ni sememangnya kuat...rindu sangat kat arwah...
Qaireen, mama tak pernah lupakan Qaireen...mama sayangkan Qaireen...

p/s - papa, sila ingat apa yang mama pesan pasal Qaireen yer...dah nak puasa ni..sila segerakan pencarian 'benda' itu...nanti raya, nak g ziarah pusara Qaireen...
Sehingga kini, saya masih lagi tidak kuat untuk menziarahi pusara Qaireen...adakah saya cukup kuat untuk melakukannya pada Aidilfitri nanti???bila berfikir ke arah itu pun, air mata saya laju mengalir...apatah lagi untuk melakukannya...saya bimbang saya tak dapat mengawal diri saya...Ya Allah, tabahkanlah hati hambaMu ini..Amiinn....

2 comments:

Unknown said...

ummi aiman tak suke bace coretan mama qaireen ... sebab sedih menusuk kalbu... uwaaaaaaaaaaa. ape2 pun selamat berpuasa

Mak Jemah said...

selamat berpuasa bersama baby haha