? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 24, 2009

Korang Ada Masalah Ni Tak????


Tengok dari pic tu pun korang dah leh agak apa masalahnyer kan???
Korang ada tak masalah untuk mengejutkan pasangan dari bangun tdo...
Sempena bulan pose ni kan???Mesti ada perangai masing2 kan???

Bagi saya lak...encek hubby saya ni tersangatlah susah untuk dikejutkan bila nak bangun sahur...leh makan masa hingga setengah jam...
Dia leh wat derk jer bila saya kejutkan tu...aduhai...kalau la budak kecik, senang lak saya dukung jer bawak masuk bilik air...
Saya pernah titiskan air kat muka dia...langsung tak jalan gak...kadang2 nak marah..kadang2 nak gelak...agak2 apa cara lagi nak bagi encek hubby ni cepat bangun erk???hahah..

Sila-sila la berkongsi pengalaman anda erk??hahhah....

p/s-geram tul la..asal nak letak pic tu kat bawah, tapi takleh lak..sakit hati tul la..pe lagi yang tak kena ngan pc aku nih...tensi tul la..

2 comments:

rubbysuzy_86 said...

samelah....aku pun bkan main ssah nk kejutkan...klu kejut pun,just die minum air jerk...aku sorang2 jerk makan nasi....menci btui....huhuhu

Darwisy said...

hahahaha...kesukaran bangun sahorr..berlainan pula dengan mama I..mama I selalu dikejotkan oleh abah I barulaa dia akan bangon..
tapi mama I rajen jer dia...:b