? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 16, 2009

Hari Minggu Saya....

Wah...skemanya tajuk entri saya pada kali ni..hehehe..
Macam mana ngan hari minggu saya baru-baru ini???hehhe..
Saya telah balik ke rumah saya di Chendering....selonot giler...sebab dah lama tak balik...hehehe..
Bilik pun apa lagi..berdebu giler la...
Kebetulan pulak, ramai sepupu2 saya berkumpul kat umah saya...
Sebab apa???
Sebab salah sorang dari adik mereka terpaksa dioperate...sebab apendiks...
Rumah dorang kat Dungun...so dorang berkampung la kejap kat umah saya...
Penuh umah saya dibuatnya....tapi seronok...dengan kerenah anak sepupu saya yang nakal2...
Saya sedikit pun tak terlintas nak mengambil gambar...plus kamera saya kehabisan bateri dan chargernya pulak ada kat umah PIL...
So buat tak tahu j la....
Saya rasa keadaan akan lebih gempak kalau Marissa pun ada sama...hehehe...
Takpe, tak lama lagi Marissa akan balik ke umah aki n nenek...
Marissa nak sambut Ramadhan kat sini...
This Thursday, papa Marissa dah nak berangkat ke Sarawak....
Saya hanya melepak kat rumah jer...saya tak pergi pun ke hospital untuk melawat sepupu saya itu..bukannya saya tak nak pergi..tapi saya rasa takut nak ke public area sekarang ni..ye la...ibu mengandung ni kan berisiko tinggi untuk dapat jangkitan..pergi pulak ke kawasan orang sakit...so saya rasa better saya stay kat umah...sambil membuat tahi mata..hehehe..
Semoga sepupu saya cepat sembuh...
Setakat artikel ini ditaip, (skema dol..)..hahah...
Sepupu saya itu masih lagi di wad...
Mmm..setakat ini dulu la...saya dah mula kekeringan idea lak..heheh...da..

0 comments: