? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 11, 2009

Dah 6 bulan...

Sebelum saya bercerita pasal kandungan saya yang dah masuk 6 bulan ni...
Terlebih dahulu saya nak ucapkan tahniah kat Kak Shidah kerana telah selamat melahirkan...
Saya tak pasti jantinanya tapi hasil dari maklumat anak burhan, beliau mengatakan Kak Shidah dapat baby girl...tahniah sekali lagi saya ucapkan...sape Kak Shidah???Cerita mengenai beliau telah saya postkan pada entry yang lepas..citer mengenai perkahwinan beliau...
Ok..back to the story...hari ini genaplah 6 bulan kandungan saya..dan baby saya sekarang ni sangatlah aktif kat dalam...always kickin...hehehe...setakat ni saya tak tahu lagi jantina anak saya...takpe, nanti kita scan lagi yer sayang mama...esok saya akan ke klinik untuk check up..berdebar lak rasanya...saya takut berat saya bertambah melebih-lebih..tak pasal2 kena minum air gula lak...saya tak nak..hhuhu...harap2 sumenya ok...pasal kedudukan uri ni pulak, tak tahu la still kat bawah lagi atau dah naik sikit or macam mana...nanti nak kena scan lagi...
Sejak kandungan saya 4 bulan lagi...kaki saya dah mula mengeluarkan urat2...terutamanya kat belakang peha tu...sangatlah menghodohkan untuk dipandang..huhuh..siap urat tu berwarna ungu...huhuhu...menci sangat melihatnyer...harap2 lepas bersalin nanti sume tu akan hilang...perut saya setakat ni takder la pecah2 or rekah..pe orang putih kata...stretch mark...tak tahu la bila kandungan dah masuk 7 bulan nanti...
Pe lagi yang nak dikongsi ni erk???saya ni kan tengah blur...otak macam weng2 semacam jer..perut lak pedih semacam..sebab takde makanan kat dalam perut saya ni..kesian dekat baby saya..huhuhu..
K la..saya berhenti di sini dulu...

0 comments: