? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 29, 2009

Semalam & Hari Ini...

Semalam...
Saya letih sangat....
Semalam...
Saya tak banyak kerja pun....
Semalam...
Saya lapar tahap gaban sehingga malam tadi makan nasi dua pinggan...
Semalam...
Saya masak...heheheh...
Semalam...
Saya tido lewat sebab tunggu hubby balik...
Semalam...
Saya tak leh tdo sebab baby asyik mengeras jer...
Hari ini...
Saya sangat mengantuk...
Hari ini...
Saya pakai baju warna pink...
Hari ini...
Saya makan awal...(sebab kuih kat Pok Mat takde...kena makan mi goreng terus)
Hari ini...
Perasaan saya bercampur baur....
p/s - kenapa saya buat enty ni???ntahlah...saya sendiri pun tak tahu...

0 comments: