? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, June 14, 2009

Selamat Ulang Tahun Sayang....(Untuk Diri Sendiri)

Being Me.....





Sempena birthday aku yang ke 23 ni...aku ingin hadiahkan diri aku sendiri dengan lagu ni...hehehe...

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu


Dan Lagu Keramat Untuk Setiap Insan Yang Menyambut Hari Lahir...


Happy Birthday to me...

Happy Birthday to me...

Happy Birthday to Irina...

Happy Birthday to me....


Aku berdoa kepada Allah agar perjalanan kehidupanku dipermudahkan selalu...Aku berdoa agar aku dapat menjadi isteri yang terbaik kepada my beloved hubby, Mohd Hasmizi dan mama yang paling baik untuk anak-anak aku nanti..Aminn....

6 comments:

Cahaya Kerinduan said...

Hepi besday 2 u..hepi besday 2 u...hepi besday u irina.............HEPI BESDAY 2 U...yeyeyeyeye...(tepuk tangan)..hehehe..

Semoga panjang umur dan dilimpahkan kurniaan rezeki oleh Allah s.w.t...semoga ceria dan bahagia selalu...

Qaseh Myshop said...

happy birthday irina....ku doakan semoga panjang umur,murh rezeki,moga kekal bahgia bersama husband tercinta utk selmanyer,moga mendapat baby yg qute muet hendaknyer...amin yarabilalamin

juliana said...

happy birthday ina...

Aida Lela said...

Ina...epi besday..jg diri moleks2...

Lazyf said...

Happy Birthday to u...
Btw, lagu saper tuh ekk???

Unknown said...

Hepi belated besday saing... Take care