? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 22, 2009

Aku Dapat Ni....

Sebenarnya tak de apa yang nak diciterkan...so duk godek2 pic lam folder pc aku ni...ada la gambo benda nih...actually benda ni orang yang hadiahkan...sape yang hadiahkan???jeng...jeng...jeng....hehehe...ala..tak surprise mana pun...
Ahad lepas aku masuk lewat kat ofis, aku tak tahu pulak orang ni dah masuk balik ke AKUATROP...bila dia masuk pun aku tak tahu...tengok2 jer dia dah say morning kat aku...wah, dalam hati, dah sampai dah dia...hahahah....dia datang kat aku, tanya keadaan aku...pastu dia pun bagi aku satu bungkus hadiah...boleh ke guna perkataan bungkus tu???lantak la...
Lepas dia blah, aku pun pe lagi, dengan rakusnya membukak bungkusan hadiah tersebut...nak jugak tahu dapat pe...maklum la orang tu dari luar negara...ahaks...
aku dapat ni....tempat letak hp..kat dalam tu ada tali panjang kira leh sandang la...cantik la jugak, red colour...i like...masih jugak busy body nak tahu sape bagi???hehehe...dia ialah fellow research kat tempat aku nih...Dr. Anil Chatterji...tq Dr...tengok nama pun dah dapat agak dia dari mana kan???mana lagi..India mari la...hehheeh...aku tak pasti brp lama lak kali ni dia akan berada kat AKUATROP ni...pape pun time kasih daun keladi..lain kali bagi lagi..bagi sari ker...yang lebih menampakkan keINDIAan gitu..heheheh..

2 comments:

cahaya said...

yati dapat kaler Biru..tak Tgk penUh puN..koyakkan sikit Jer samPul die...pasTU tarOk dalam Laci...wakakaka..teTiba jaDi Tak appReciate apa die bagi....hahaha

lilyputih said...

eeeee.. jelosnya ..org dpt yg tak berwarna sgtlah..uwaaa...tp terima jer..leh tak klu nak merah gak...huhuhu.