? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 22, 2009

Aku Sedih....

Huhuhuh...alamak, blur pulak mata nih, (sambil lap sisa2 air mata..)...itu menandakan aku bersedih lagi..nape lak aku sedih lagi???al-kisahnya macam ni....
Pagi tadi, bila sampai kat ofis, aku kuarkan hp aku dari dalam bag...aku noticed yang wallpaper hp aku dah bertukar jadi gambar kartun sponge bob...aik??heran aku...bila masa pulak aku tukar wallpaper ni...b4 this aku letak pic hubby ngan marissa as my hp wallpaper...heran lagi aku???aku tertekan ke???malam tadi elok jer aku tengok hp aku sebelum tdo...kalu aku tertekan pun, aku tekan alarm jer yang bising pagi tadi...ok, tak kisah la bab tu kan...
Aku dengan yakinnya bukak la pic folder untuk tukar balik wallpaper tu...once aku bukak, dia tulis no file...aku gabra..(mesti korang fikir, ala benda macam tu pun nak gabra bagai ker??)
Bagi aku harus aku gabra because kat folder tu aku ada simpan pic late Qaireen Marissa...huhuhu...(aku nak nangis lagi)...tu jer kenangan yang aku ada...bila aku sedih, bila aku rindu, kat gambar qaireen la aku mengadu...kat gambar qaireen la aku bercerita...sebab aku tahu qaireen pasti dengar...tapi sekarang gambar tu dah takde dalam hp aku...aku rasa kehilangan sangat...b4 this, aku rasa aku selalu dekat ngan qaireen...aku angkut ke mana saja aku pergi...maafkan mama qaireen...mama tak sengaja...mama tak tahu macam mana leh hilang sume pic tu...

2 comments:

Fieda Zaffery said...

sabar ye sahabat...

mizchocberry said...

dah tengok ke kalau2 memory card longgar? em...maybe gmbr tu ade lagi dalam tepon tu....