? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 16, 2009

Selamat Pengantin Baru Lydya & Zaidi

Ehem..ehem..heheeh...terlambat lak nak post entry pasal member aku nih...Selamat Pengantin Baru untuk Lydyawati dan Zaidi...dorang selamat dinikahkan pada 11 Jun yang lepas dan majlis kat umah lydya keesokan harinya...aku tak pergi masa lydya kahwin, aku pergi keesokkan harinya jer...dalam keadaan sekarang ni mana la aku sempat nak berkejar ke sana ke mari...heehhe...mmm...bertolak ke umah lydya dalam kul 10am camtu..konvoi 2 buah kete..kete P.I.L dan mak ayah aku...hubby???dia tak pergi sebab kena bertugas...takpe la...nak buat macam mana, dah amanah kan...kena la laksanakan...hehehe...kita layan pic j la...

wah, muka budak ni gak yang mula2 kuar..masa ni about 20 min sampai kot..
ooo...main ngan abang darwisy rupanya...

cik mimie pun nak enterprame jugak...hehehhe
marissa n mamanya..masa ni dah mula nak mengamuk sebab kepanasan...bagi minum air dulu..heheh
baru la kuar gambar pengantinnyer...heheh..masa ni pengantin lelaki tak sampai lagi...pengantin lelaki sampai lambat...lepas asar...tak sempat nak tunggu..lama sangat...lagipun marissa asyik mengamuk je sebab nak tdo..d.
sila abaikan muka aku yang berminyak tuh...masa lydya tunang tahun lepas, aku tengah mengandung gak..heheh...
haa..yang baju purple tu mama darwisy..makin slim dia sekarang ni...tak aci, jeles ni..memang gigih la aku nak mendietkan diri lepas beranak nanti..kena mintak petua dari mama darwisy ni...

Anyway, sekali lagi aku ucapkan Selamat Pengantin Baru buat Lydyawati dan Zaidi...pic zaidi takde la kali ni...cepat2 la kejar aku...wat anak sama..hahaha...semoga aman dan damai hendaknya...jangan gaduh2....

1 comments:

rubbysuzy_86 said...

wah...kurusnyer cik mimi...jelous lak..huhuhuhu