? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, June 17, 2009

Dah 16 minggu dah....

Kadang-kadang rasa lambat...kadang-kadang rasa cepat...heheh...pejam celik dah masuk 4 bulan dah kandungan aku...pe perubahan kat diri aku????bab muka naik jerawat usah kira la...macam hape dah jadi muka aku ni...lepas satu-satu jerawat tu tumbuh...adakah jerawat itu tumbuh seiring dengan ketensenan aku lately???mungkin jugak kan???hehehe...
Macam mana keadaan baby sekarang...alhamdulillah...sumenya dalam keadaan baik...sekali sekala aku dah mula rasa sikit tendangan dari baby...tapi jarang-jarang la...but i like this feeling..rasa happy jer..macam kandungan yang lepas, papa dia tak sempat langsung nak join sama rasa tendangan Qaireen...takpe, papa sabar erk???nanti papa leh rasa gak...tunggu...
21 Jun ni is next checking kat klinik...leh tahu lagi perkembangan baby...sesi lepas mama dah kena minum air gula dah sebab kelahiran mati pada kandungan yang lepas..tak tahu lagi keputusan dia macam mana...berdebar gak rasanya..ok la..pape, aku citer lagi pasal baby aku ni..nak balik dah ni..hubby is on the way...


2 comments:

anaklaut said...

salam...

alhamdulillah...syukur..moga allah swt memudahkan anda dari segala dugaan semasa proses kehamilan tu..

Gee.. said...

tahniah..nak promote cupcakes...http://darulimancupcakes.blogspot.com/