? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, June 14, 2009

First Scan....

Bebaru ni, kena demam + selesama tu kan...so pergi la klinik...takut melarat lak nanti...alang2 ke klinik tu pe lagi, aku pun mintak la Doc tolong scan kan aku punya baby ni...rasa tak sabar j nak tengok...hehehe...
Alhamdulillah sumenya ok..doc cakap baby aktif..asyik bergerak jer kat dalam tu..tapi aku still tak dapat rasa lagi...jantung dia pun ok...sume dalam keadaan normal...syukur sangat pada Allah...hubby tak masuk masa tu, dia kat luar...so leh la aku mintak doc scan...if not, dia tak bagi sangat aku scan acap kali...bahaya katanya...heheheh...sekarang ni aku dah takde morning sickness dah...dah makin ok...tenaga pun dah kembali macam dulu..takde la asyik nak tdo je memanjang....dah boleh tengok perlawanan bola sepak lagi masa SUKUM baru2 ni...hahah...gagah tak aku???tapi kaki aku ni dah mula kuar urat2...alahai, sangat la tidak cantik..agak2 lepas beranak nanti leh hilang tak erk???masa mengandungkan Qaireen dulu, takde lak macam ni...kali ni, banyak jugak perubahan kat tubuh aku ni...muka naik jerawat besar2...kaki dah kuar urat2...muka nampak cam berkarat n comot jer...aku tepek bedak 5,6 inci pun still nampak berkarat...abah cakap, mesti baby boy kat dalam tu...heheheh...aci k macam tu???heheh..tapi feeling aku kata perempuan...tak tahu la nape....
Masa mengandungkan Qaireen, aku ada feel anak aku tu boy...tapi kuar girl...dia terbalik kot..bila aku feeling girl, yang kuar nanti boy...hehehe....
Kalau boy, harusla banyak ikut papanya nanti...huhuhu....


our little baby....

4 comments:

Unknown said...

berdasarkan pengalaman, ummi aiman pun rase baby boy. hehehe

Lazyf said...

congratulations...

ReeN said...

semoga selamat ye....amin

azam said...

kalo laki, ajak dia men badminton skali