? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 9, 2009

Rindu Dia....

Disaat perasaan yang begini....
Terasa sangat rindukan Qaireen Marissa...
Even tak sempat lama dengan dia, tapi serasa macam beribu kenangan aku dengannya...
Aku tahu, ramai yang ingatkan...
Usah dikenang perkara yang lepas....
Tapi tak salah kalau sekadar mengimbau....
Untuk mengubat rindu di hati....
Rindu yang tak siapa yang dapat mengerti...
Rindu yang sarat tak tertanggung...
Di saat perasaan yang begini...
Hati sangat mudah tersentuh...
Air mata sangat mudah untuk mengalir...
Aku tak tahu nak kata apa...
Aku tak tahu apa yang aku fikir...
Aku rasa macam aku nak koma sekejap...
Lepas sedar dari koma, aku dah tak ingat apa-apa....
Aku tak suka perasaan aku begini...
Qaireen, tolong mama...mama sedih sangat hari ni...
Sian kat adik Qaireen, turut rasa tempiasnya...
Maafkan mama sayang...
Mama macam tak dapat nak kawal perasaan mama ni...
Mama tak tahu nak buat pe sekarang...
Berdiam diri tak kena...
Nak meluahkan tak terluahkan...
Tak tahu pada siapa yang patut diadukan cerita...
Hanya bermonolog di dalam diri...
Sungguh seksa bila menahan perasaan kan???
Kalau Qaireen ada, mesti Qaireen dapat redakan perasaan mama yang berkecamuk sekarang ni...
Ya, Allah...bantulah hamba Mu ini dalam menghadapi segala dugaan Mu...
Sesungguhnya diri ini rasa tak sanggup lagi untuk menghadapi segala dugaan Mu...
Berilah secebis ketenangan untuk insan Mu yang kerdil ini...
Aminn.....

2 comments:

Ummi Aiman n Wife Faizal said...

irina, jgn sedih gni. Qaireen bahagia sangat kat sana. dia x mboh tgok gok mama dia sedih ingt ke dia. sabo r. sian kat adik qaireen tu. kalau x tempat nk ngadu, dgn saye pun boleh. saye turut merasai perasaan irina skrg. sesungguhnye perasaan seorang ibu yang pernah melahirkan anak adalah sama belaka. dok soh pkir2 sgt. teruskan hidup. kalau hubby u tahu mesti dia akan marah. don't cry baby...

aiSya iRa said...

ina...
jgn sdh2...
insyaallah Qaireen bahagia kt sane...
dan mendoakan mama die kat sane...
insyaallah...
amin...