? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, June 30, 2009

If We Love Someone.....

Rasa macam tersuka lak kat poem ni..hehehe...kredit to HoneyBunny...pergi melawat kat 'umah' dia tadi...hehehe...

Kalau kita sayangkan seseorang,
Kita takkan sanggup buat dia menangis,
Takkan tergamak buat dia berkecil hati,
Kalau dia pernah kita lukakan,
Kita pasti akan berasa kesal,
Kita pasti berjanji xkan ulangi lagi,
Tapi..kalau kita sayangkan seseorang,
Kita takkan mungkiri janji,
Tak mahu dia terluka lagi,
Kalau kita sayangkan seseorang,
Jangan sesekali lupakan dirinya,
Lebih lagi saat bersama teman lain,
Walau hanya teman bicara,
Takut kita terlupa seketika,
Kerana kita kan manusia,
Kalau kita sayangkan seseorang,
Kita takkan sanggup melihat air matanya,
Tumpah kerana kita,
Lebih lagi untuk kali kedua,
Sebab dia juga manusia,
Tetap ada batas sabarnya,
Kalau kita sayangkan seseorang,
Yang memberi peluang kedua dan ketiga,
Sanggupkah kita berdepan??
Tak terfikirkan kita dia juga punya perasaan??
Terlupakah kita dia banyak berkorban??
Tahukah kita perasaannya terbeban??
Ape lagi yang kita mahukan??
BERSYUKURLAH KITA KEPADA TUHAN
Kerana orang yang kita sayang,
'CINTANYA TIADA BATASAN'
Kalau kita sayangkan seseorang,
Bukanlah kita tak boleh berkawan,
Tapi wujudkanlah sempadan,
Kawallah kemesraan,
Agar tiada yang tersalah tanggapan.
Tiada yang rasa terkilan,
Tidak akan ada kata dalih alasan,
Kerana sayang seribu daya kita boleh lakukan.

3 comments:

lady elle said...

aku pon ske~~ n sgt stuju~~ hehehe

cahaya said...

best giler...

tOyO said...

(^__^)