? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, September 27, 2009

Gambar Raya...

Ni jer pic2 raya yang sempat saya ambik...selebihnya sibuk-sibukkan diri jer..hehehe..tak larat la mak buyung ni ke hulu ke hilir usung camera..hehehe...so, jom layan the piccas....
-
-
Kat umah in law....

My parents in law...
Me with Cik Mimie...sama biru gitu...padahal tak rancang pun...




Kat umah Ma....



Ma dan Is (adik)..kat belah sini pun kebirua-biruan ok???...

Masa ni dah petang raya...so muka dah berminyak2 dah...tak cukup ahli lagi ni...

ampun bang...bagi pipi jer..ehehhe...
tensen tul ngan muka aku yang makin bam bam tuh...

Ma ngan abah...


kita akhiri ngan pic marissa yang seksi..heheh...tak sempat pun nak ambik pic marissa ngan baju kurung...huhu..




3 comments:

g's cupcakes said...

http://darulimancupcakes.blogspot.com/

Darwisy said...

macam muka mok dia jer sebijik hehehe

azam said...

apsal pipi tembam na? hahahaha