? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, September 15, 2009

29 Weeks....

Hari ini, kandungan saya genap 29 minggu...kiranya 7 bulan satu minggu la...
Alhamdulillah...kandungan saya masih dapat bertahan...masa masuk 7 bulan dat day, nurse dah suh wat rekod pergerakan janin...start from 9.00 am everyday till la beranak...so kena alert la ngan pergerakan janin ni...tapi baby saya ni, waktu siang dia tak berapa nak aktif la..mungkin sebab berpuasa kot..hehehe...
-
-
Tapi bila time malam, nak2 bila dah nak masuk tengah malam, aktif la dia...sampai berkocak2 perut saya ni...main apa kat dalam tu erk???so, susah la sikit nak kira pergerakan janin waktu siang ni...nurse tu cakap, kira tendangan yang kuat jer..yang slow2 tak nak...aci ke gitu..bukan tujuannya nak tahu sama ada baby kita tu gerak ke tak j kan???so masalah kuat ke tak kuat pergerakan tu tak timbul rasanya...heheh...
Macam hari ni...baby saya tak berapa nak aktif sangat...amboi, pagi lagi ni baby, takkan dah letih berpuasa kot..hheheh...
-
-
Hari ni saya akan berpuasa kat luar...ada pihak2 tertentu ingin membelanja...tapi hubby tak ikut sama...sebab hubby buka puasa kat luar gak...ada jemputan...kat Felda Residence Hotel...huhuh..jeles sayang tau...sayang bukak puasa kat restoran je petang ni...huhuhu...nasib baik Cik Mimi sudi temankan...heheheh...
K la, cukup sampai di sini dulu la...nak melawat kampung orang lain lak...daaa..

1 comments:

cahaya said...

alert,,,jangan tak alert...
baBy men bola la tu...