? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, May 4, 2009

Macam Membazir Ajerk..huhuh...

Jumaat lepas, aku ngan mimi pergi ke bandar...tujuan utama adalah kerana mimi nak cari suar slack dan aku punya tujuan lak nak beli present untuk baby kak epi...iaitu baby ikhwan....after sume setel..masuk la pizza...rasa nak makan pizza...lama dah tak makan...so dengan perut yang lapar giler sebab perut aku hanya diisi dengan karipap jer that morning...makan la aku dengan lahapnyer...hehehe...
Kenapa aku kata membazir???bila dah kenyang bunting macam tu...otw balik ke rumah aku dah rasa lain macam...duduk dah serba tak kena..mimi sembang pun aku dengar tak dengar je masa tu...sampai j umah...masuk bilik...bukak tudung...pe jadi?????cuba korang teka???
masuk tandas.....UWEKKK!!!!...sume yang aku baru j makan tadi kuar dengan selamatnyer...mmm..buang duit je makan banyak2 tadi..hhuhuh...tu la..dah tahu diri tu tak brp nak ok...makan tak hengat...last2 kuar sume...huhuhu....
Begitu la keadaan aku macam ni...tapi kalu siang hari ok jerks...gagah la sikit..tapi bila malam menjelma..aku jadi lembik giler..tak larat langsung...nak tengok tv pun tak larat...mata hanya nak tdo...even perut lapar giler...aku lagi rela tdo dari makan...teruk kan???tapi nak buat macam mana..dah rasa macam tu...
Aku masuk ofis lambat hari ni sebab pergi klinik kesihatan untuk pemeriksaan kandungan...sape yang pernah mengandung tahu la prosedur ni..kan???macam biasa kena ambik darah kat lengan lagi...kat jari lagi...huhuhuh....redha j la...untuk kesihatan baby, ku relakan apa saja..hhehe...


pembuka selera...sup cendawan..bread stick n apa ntah tu...aku rembat sampai licin pinggan...
hawaian chicken yang hanya luak 2 keping...yang selebihnya tapau wat balik umah...
ice lemon tea for me...
pepsi for mimie...
mimie...aku takde ke???tak nak enterprem for this entry..heheheh...


4 comments:

Lazyf said...

pembawakan budak noks.....

Qaseh Myshop said...

irina start bile mu wt medical checkup??

Qaseh Myshop said...

due date ikut medical swsta 19/12/09..skang usia kandungan 7 minggu bru...aku kompius nok g wt bile medical checkup..klu g skang..xke awal sgt puan irina...??hehehe

redspider crystal said...

hrp irina sht2 selalu...xsbar gak nk tgk irina jd mama