? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, May 28, 2009

Marissa Nak Balik Umah Nek & Aki

Hai sume...aku dalam mood happy ni sebab Ahad ni (31 Mei), my anak sedara nak balik ganu...rindu giler kat budak marissa ni...dengar suara dia tru phone ajer..huhuh...al maklumla mak sedara dia ni tak leh nak pergi jenguk dia kat sana (pasir gudang) sebab doc tak bagi mak sedara dia ni long travel...huhuh...sian kan mak sedara marissa ni...
Kebetulan aki ngan nek marissa ada kenduri kat skudai, so aki decide nak bawak balik marissa n mama dia seminggu dua...dah rindu giler kat dorang ni...aku hanya menanti je la...so, sempena kepulangan marissa ni, aku dengan sukarelanya mengambil cuti pada 2 hingga 4 mei....nak main ngan marissa puas2...kebetulan pulak bos aku pun cuti gak...beres sangat la tu..dapat la aku bercuti dengan amannya...s/u ni macam tu la...nak cuti dengan riang hati, kena tunggu bos cuti gak...kalu tak, berkepit la ngan hanset...takut bos call tanya itu ini....
31 Mei ni jugak aku ada check up rutin kat klinik...check perut aku ni la...mmm...n yang paling tak bestnya, aku kena minum air gula...yukksss!!!aku tak suka sebab manis giler sampai nak termuntah...dah la kena pose pada malam harinya...adui..tak tahan aku...kenapa aku kena minum air gula...ini adalah kerana pada kelahiran anak yang sebelum ini meniggal dunia, so kena minum air gula untuk check aku ni ada penyakit lain ke apa....tak de kaedah lain ke nak check penyakit selain dari minum air gula tu....huhuhu...
k la, kita layan gambar marissa j la...buat pengubat rindu....


hai cik ma...cantik tak marissa pakai reben kat kepala ni...saje la nak cover rambut yang takde...hehehe...
aik...macam lain je muka marissa dalam gambar ni...macam boy pun ada la...

cita-cita saya bila besar nanti nak jadi ustazah marissa....hehehe...


jom kita g jalan-jalan cik ma..marissa dah siap dah ni....

mintak maaf yer cik ma..marissa nak mengamuk kejap sebab tak leh nak ambik mainan yang tergantung kat buai ni...hua..hua..hua...

i'm like a rainbow girl....bukan rambo k???hehehe

pe lah yang banyak sangat tergantung kat depan mata aku nih...



0 comments: