? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, May 28, 2009

Oh Sayur Nangka Masak Lomak....

Baru2 ni aku adalah tercakap...heheheh....(taktik tu)...yang aku terasa macam nak makan sayur nangka...best kan???heheh...kebetulan lak mak mertua aku dengar...dia cakap kat pasar ada jual nangka tu...kalu ada mak beli lah..leh masak...hehehe...(dalam hati aku gembira bukan kepalang...)
petang semalam si mimie najihah YM aku...bagitau mak masak sayur nangka...wah..ini berita baik..terus tak sabar nak balik umah...hehehe...balik jer kerja petang semalam, dalam duk tunggu lydya datang ambik aku, aku pun mengketedarah lah satu pinggan nasi yang berlaukkan sayur nangka masak lomak tu...hahaha...banyak ok aku ambik nasi..memang berselera la aku...hehehe..puas ati leh makan....korang pernah ke makan lauk ni????

ini la rupanya....
yang telah selamat masuk perut aku semalam....


7 comments:

Lazyf... said...

naper kuah nangka tuh kaler putih?kalo n9 nyer gulai nangka kuahnyer kaler kuning...

rubbysuzy_86 said...

sedapnyer,..........automatik jdi lapor..mmg teringin nk makan..tp sejak pregnant ni hubby xbg makan..die ckp syur2 angin...cian aku kan....bdan aku ni mmg byk angin....

IrinaSairah said...

lazyf,

ntah la...saye pun tak tahu nape tak warna kuning...tak letak kunyit la kot...tak kisah la..yang penting itu adalah nangka dan ianya sodap...hehehhehe

ruby,

hehhe..terliur ke???sian lak ibu mgandung sorang ni...makan sekali sekala takpe la...nak hilangkan rasa teringin tu jer..hehehe

fieda zafri said...

wei...lapo.......lapo....

Ummi Aiman n Wife Faizal said...

irina, ble nengok lauk sayur nangka nie naik kecur air liur weh. best kan lauk tu. plok tu kalu dgn ikan kering. fuh mau nye tambah 2-3 pinggan.

datuk said...

wah...sedapnya sayur nangka 2..terliur je ambe tengok...erm...balik kg kakgi ambe nk suh mok ambe masok atek r..ha3...

datuk said...

sedapnya sayur nangka 2..kena pulak ada ikan kering owk.ha3...