? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 6, 2009

Entry Yang Ke 100 & Kisah Apa Yang Bertuah???

Mmmm...dah sampai entry yang ke 100 dah...yea..yea...heheheh....pe citer sempena entry yang ke 100 ni????
Tada....tahniah diucapkan pada kawan ofis hubby Tengku Shahril a.k.a Ku Ril yang telah selamat menjadi ayah..hehehe...dia dapat baby boy...tahniah dari aku n hubby...ikut muka sape la baby tu erk???tak tahu lagi bila nak gi lawat baby Ku Ril ni...tunggu signal dari hubby jer..hehehe...nanti bila aku g lawat dia, aku post pic baby tu kat sini erk???hehehe...
Ku Ril dah lepas dah...sekarang nak tunggu giliran En Mansor kita lak..kawan ofis hubby gak...tak lama dan nak jadi ayah...bulan depan kot...tak tahu la boy or girl...
Kitorang kahwin ni sama tahun jer...
Ku Ril & Isteri - Mac
Aku & Hubby - Mei
Mansor & Nisa - Ogos
Seperti yang dijangka....akan dapat baby...
Aku & Hubby - April
Ku Ril & Isteri - Mei
Mansor & Nisa - Jun
Tapi dah aku takde rezeki....takpe...tunggu this Dec lak...aku still lagi ada geng..hehehe..sape???heheh...wife bos hubby pun pregnant gak...jangka lahir pun sama gak ngan aku..hehe...on Dec...nampak gayanya En. Wan Azman pun nak join anak buahnya sekali...ahaks...hehehe...tak nak ketinggalan tu...heheheh...

p/s - rasa terharu n sedih gak bila hubby bagitau Ku Ril dah jadi ayah last nite...aku happy tapi dalam masa yang sama, aku nak nangis..tetiba teringatkan Qaireen....control je depan hubby masa tu...lepas hubby kuar bilik, nak g main bowling...terus air mata ni laju mengalir...sedih sangat2....kalau la Qaireen masih ada...

3 comments:

Unknown said...

irina, please. jgn pkir kisah yang telah berlalu. saya sebagai seorang ibu, saya amat memahami situasi irina. jgn pandang belakang k. saya pun hampir nk menitiskan air mata td nie. tapi control2. hehehe...teruskan hidup n pkir kan kandungan sekarang. semoga berjaya...

amir acap said...

waaaaaaaaaa...1 geng la ni ek..hehehe

Lazyf said...

sis, dont give up...insyaallah ader rezeki anda di mase akn dtg...Allah itu Maha Penyayang juga Maha Pengasih thdp hamba2Nya...