? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 24, 2009

Sambungan Citer Anniversary....

Actually bukannya gempak sangat pun anniversary aku kali ni...tapi aku rasa macam aku j yang beria-ia...hahahah...kan ke aku dah bagitau korang yang hubby gi kuantan pada khamis malam tu kan...so dia balik umah pada sabtu at 4.00 am...n confirm2 la siangnyer tu dia susah nak bangun...
Ok back to the story....aku dengan semangatnyer telah menempah cupcakes dari member baik aku dari sengkolah lagi...dia ni tokey kek...so sape yang berminat leh la bagitau aku..nanti aku bagi contact dia...ehehehe...bukan saje kek, tapi kalau musim raya, dia juga automatik jadi tokey biskut raya...(atirah, siler la bayar aku sebab aku telah mempromosikan dirimu itu..)..ahaha....


so, this is the cupcakes look like...cantik tak???aku sangat puas hati...selain dari comel, kek kat dalam pun tu sodap...warna-warni lagi...adik aku bantai banyak sekali...


yang ni upclose yer puan-puan...aku tempah yang 16 biji jer...kalu ambik yang 25 biji nanti sape yang nak habiskan????

sambutan ni buat kat umah mak apak aku...sebab hari cuti kan...so, mintak ampun la cik mimie najihah yer...lain kali i bagi u rasa kek ni..hehhe....
lagipun tak sambut beria sangat...makan kek gitu jer...sebab aku ada agenda lain pada hari sabtu...dengan gigihnyer aku kejutkan hubby..ala masa tu dah almost 1 pm...logik la dia kena bangun kan...pergi kenduri kahwin kat sebelah umah jap..pastu aku, hubby ngan 2 orang pengikut setia ku (adik2 aku ler) terus gerak ke bandar...tujuannyer aku nak potong rambut jer..hahah..dah panjang sangat rasanya...sangat la rimas...dah la panas sekarng ni....so aku dengan rela hatinya memotong rambutku itu...so sekarang ni dah pendek dah...bawah sikit jer dari telinga aku...puas hati aku..tak payah nak ikat2 dah...pic rambut baru tak ambik lagi..so nanti2 la aku update tentang rambut aku tu erk...

pe yang aku bagi kat hubby???semangat tul aku ni...gigih pergi giant pada hari jumaat tu untuk beli bekas untuk isi present untuk hubby aku...hua...hua..hua..

tara...ni la hadiah nyer..aku beli kemeja batik untuk hubby aku..kan ke gomen kena pakai tiap2 hari khamis...so aku tengok baju batik hubby aku macam dah buruk2 jer...tergerak la hati nak bagi baju batik...ok la kan...beli something yang dapat diguna..hehehehhee....


selingan....ni la gambo terkini kucen2 kat umah aku...buluh ngan joey...tetau jer orang nak ambik gambar dia...bulat mata buluh pandang kamera...joey lak sepet mata...silau ngan flash ker..hahahah...
mesti korang tertanya2 lak, pe yang hubby bagi kat aku???mmm....hubby beli maternity dress untuk aku...comel..putih gitu...suci dan murni..hahaha...tapi aku lupa ambik gambarnya...nanti2 la aku letak lam blog nih...sekarang ni dah giat nak kumpul balik baju mengandung ni...perut pun dah makin buncit...nampak nya lam sebulan lagi aku leh dah nak pakai baju mengandung...hehehe...al maklumla kan...dulu, tak sempat puas lagi nak melaram ngan baju mengandung ni..hehehe...
pe pun..time kasih ler pada sape yang wish untuk aku sempena first anniversary aku nih...hehehe...


8 comments:

Unknown said...

allu irina. berape kos kek sekotak tu? huhuhu. cute ah.

IrinaSairah said...

ummi aiman,

untuk 16 biji RM 35
kalu yang 25 biji tu saya tak pasti lak..hehehe

Lazyf said...

kucen2 tuh cutenyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!geram tgk....eeeee gerammm!!!!!

Unknown said...

Happy 1st Anniversary.. Moga bahagia hingga akhir hayat..

redspider crystal said...

hepi 1st anniversary juga pada Irina...hepi alwiz ye..

Luke H. said...

kak irina....org nak jugak kek tu...nanti nak mintak tolong tempah yek heh heh heh

tiHa said...

add lerr tha...nak no contact cup cake..nak tempah gakkk heheh nak celebrate anniversary gak ni...

lady elle said...

ni tuan cupcake menyelit disini.. sape nk order, sile kontek irina yer.. na, tumpang promosi tmpt mu neh.. hahahha.. jgn mare yer~~