? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, May 28, 2009

Jalan-jalan Umah Mama Darwisy

Petang semalam, aku dengan suka hatinyer menemankan lydyawati...bukan artis tu ok...tapi lydyawati member aku masa kat Poli dulu untuk mengedarkan kad kahwinnyer yang akan dilangsungkan pada 12 jun ni...eh aku temankan dia ke mana sebenarnya????hehehe...aku temankan dia ke rumah mama darwisy la...a.k.a salah sorang geng rapat kat poli dulu..hehehe...sebelum ke rumah mama darwisy a.k.a si mimi ni, kitorang pergi mengedar kad tersebut kat umah anak borhan dan umah mak si mimi...lepas tu baru gerak ke umah mimi...lama betul aku tak g umah dia..last sekali pergi masa raya tahun lepas...masa tu mimi tengah pantang lagi...selepaskan lahirkan si darwisy yang hensem tu..heheh...sekarang darwisy dah besar..dah 8 bulan dah...dah tumbuh gigi 2 batang...cute jer budak tu..geram betul aku tengok dia ni..hehehe...bahagian kening darwisy yang tak tahan tu...hehehe...tapi takleh nak lepak lama sangat kat sana, ye la, sampai pun dah petang...mimi hidangkan ktorang air sirap dan sate...wah..melantak la aku ngan lydya tu...tapi aku takleh nak makan banyak sebab lepas balik kerja tu, aku dah tibai sepinggan nasi sebab lauk yang aku ingin dan idamkan ada depan mata...mak mertua aku masakkan masak lemak sayur nangka...besh giler...dah lama teringin nak makan...hehe....(nanti aku post entry khas tentang tu)...hhehe...

bakal pengantin ngan darwisy...sori gambar blur sebab guna kamera phone ajor...
wah, jelingan menggodah gitu darwisy kiter ni...



3 comments:

Lazyf... said...

mmg cumil dak neh especially tang kening dier tuh!!!

rubbysuzy_86 said...

ooowhh..cumel la ank si mimi nih...kim salam kt lidya...congratulation..

azam said...

anok mimi lg ensem dari mimi