? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 27, 2009

13 Weeks Now!!!!

Kata Baby :

Hai mama...berjumpa lagi kita di minggu ini...dah 13 minggu dah baby...kejap j rasanya...hheheh...sekarang ni kepala baby membesar dengan lebih cepat daripada yang lain-lain. Badan baby juga semakin membesar untuk mengejar tumbesaran kepala. Berat bayi kini boleh mencecah kira-kira 30g. Kuku kaki dan tangan juga mula tumbuh. Pada masa ini mama mungkin akan mengalami perubahan ketara akibat perubahan hormon yang berlaku dalam badan. Sebagai contoh rembesan minyak menyebabkan wajah mama berbintik-bintik.
Kata Mama :
Hai baby...baby kata sekejap je erk masa berlalu..mama rasa lama la...tak sabar rasanya nak tunggu time mama sarat...mama tak sabar nak jumpa ngan baby..hehehe...ye la kan baby, muka mama sekarang ni berminyak sangat...jerawat tumbuh dengan cemerlangnya..huhuh..mama rasa mama dah tak comel macam dulu dah...huhuhu...selekeh je mama rasa..harap papa tak marah la kat mama kan baby...hehehe...

3 comments:

fieda zafri said...

suke..suke...suke...aku akan dapat anak buah lagie...hehehe..

Ummi Aiman n Wife Faizal said...

irina, kebiasaan nye time mengandung kalau kite bnyk kuar jerawat, org tua2 kate mungkin baby boy. hehehehehe.... org tua2 kate la....

datuk said...

wah....irina dah nk jadi ibu erk...
aiii....nk beli baju warna ape kt bakal baby 2 nnti.hek3..erm..ambe mewakili geng2 sekoloh bandar(awie,peco,bulat) mendoakan irina bahgia n insyaAllah akan dapat baby yang sihat n comel mcm mama dia..hua3...

kitaorang ntah bila boleh kahwin.bez je tgok orang berumahtangga kan...hek3..