? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 17, 2009

Penangan Konsert Akhir AF7 dan Separuh Akhir Piala Sudirman Malaysia vs China

Seperti yang diketahui umum, Hafiz telah pun dinobatkan sebagai juara AF7...memang dia sepatutnya dapat gelaran tersebutla...dengan persembahan dia yang without fail tiap2 minggu..pe perasaan aku???hehehe..aku tak la minat sangat ngan hafiz ni...tapi dia memang berbakat...so, takleh nak disangkal lagi la..finalis2 yang lain tu ok...cuma aura dia kurang sikit...sian jugak kat isma...pe punya lagu la bagi kat dia...ada ke lagu adam & hawa yang tak berapa nak glemer tu...banyak lagi lagu lain yang boleh bagi kat dia...
Yang tu pasal AF, kali ni aku nak citer pasal Badminton lak...dengan rasminya Malaysia telah kalah kepada China...hampeh jer aku rasa...muka hubby aku la takleh tahan, frust menonggeng...hahahah....



Sume perkara kat atas tu sume orang pun dah tahu kan...tapi pe yang aku nak selitkan kat sini ialah...satu perkara yang lucu telah berlaku kat umah hubby aku malam tadi...memang keras kepala betul la hubby aku ni..kebetulan siaran langsung separuh akhir Piala Sudirman tu sama lak masa ngan Konsert Akhir AF, pe lagi...bising la kat umah...hubby aku awal2 lagi dah sorokkan remote astro tu...mak hubby bising la nak tengok konsert..sma gak ngan cik mimi kita...aku n abah hubby ambik tindakan berkecuali...tak nak masuk campur...aku tahu dah perangai keras kepala hubby aku tu....eee...memang tak patut tul la hubby aku ni...sampai satu tapap mak hubby tak tahan sangat, dia ngan cik mimi telah ke rumah jiran untuk tengok konsert af...sian lak kat mak..hubby punya pasal la ni...tak nak beralah langsung...padan muka, Malaysia kalah gak...hahahah....
Bila dah Malaysia kalah tu, terus tukar channel tengok konsert Af...aku tahu, hubby aku dah mula bimbang gak bila mak ngan mimi tak balik2 lagi..aku tahu, dia rasa bersalah gak tu..asyik2 tengok ke luar...ha, tahu pun susah hati...aku usik la dia, tak baik tau abang wat kat mak macam tu...derhaka dah tu namanya kalau mak terasa hati...dia diam jer...aku tahu jauh kat sudut hati dia tu, dia rasa bersalah gak...dalam kul 11 lebih gak mak ngn mimi baru balik..lepas tu baru la nampak muka hubby ok balik..heheh...abang...abang....



3 comments:

rubbysuzy_86 said...

erm...mmg mcm2 org laki...klu minat die...snggup ketepikan ape aje...sabor jelah.huhuhu

Lazyf... said...

nmpk gaya kene psg Astro yg ke-2 la...huhuhu

Ummi Aiman n Wife Faizal said...

mmg ah irina. same ngan hubby saye. sebab tu la tmboh se lagi pring astro kat atap umh ur. satu kat ats. satu lagi kat bwh. sng. mcm kes ari tu, petang2 g ye kabo dh .. mlm nie ye nk tgok badminton n bola. so.. paham2 la ye. jd sy pun duk kat bwh ah ngan c aiman kontot nie. lelaki kan. mmg gtu. hehehehe