? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 16, 2013

Tindih Menindih....


Dengar tajuk macam syok..hahahhah...
Malam tadi, selepas solat maghrib, mizi tanya aku ade mimpi pape tak malam semalam..
Aku pun rewind la balik...
Yes, aku cakap memang aku ada mimpi...
Tapi perjalanan mimpi tu aku tak ingat dah..
Yang pastinyam mimpi tu adalah mimpi yang menakutkan...
Tapi siyes aku lupa jalan cerita mimpi tu...
No clue langsung...
Pastu aku tanya la nape dia tanya aku camtu?
Aku mengigau ker?sebab sebelum ni ada aku mengigau siap bertakbir Allahuakbar..
Hahahah..dia sampai terkejut bila aku bertakbir.hahahhaha...
Dia cakap takde ape..dia tengok aku tido lena jer..
Dah tu kenapa tanya ade mimpi ke tak?


 Sekali dia bagitau malam semalam dia kena tindih...wahhh..ternganga mulut aku...
Orang sebelah kena tindih...aku tido lena jer...tapi ye la kan..mane kita nak sedar...
Tapi ade orang cakap, bila kita kena tindih, if ada orang lain yang tersentuh badan kita, otomatik hilang rasa kena tindih tu...
Aku pun tanya la mizi, aku tak bersentuh ke ngan dia...dia tak pasti pulak..
Tapi dia nampak la aku...

 Dia cakap dia baca2 la ayat pe seme..lama-lama tu baru la hilang...
Aku dah lama tak kena mende2 tu...bila yang last pun aku dah lupa...
Tapi ye la kan...orang sains2 ni cakap itu adalah sleep paralysed...kiranya mcam kita mengalami kelumpuhan semasa tido...tak kira lah pape pun...yang pasti aku tak nak alami perkara-perkara camtu...tapi yang aku heran, pe kaitan pulak mizi tanya aku ade mimpi pape tak?ade kaitan ke dengan dia kena tindih tu?

Aku ni sejak dua menjak ni asyik la selalu mimpi yang tah ape-ape...menakutkan la...menyedihkan la...takpe pulak mimpi happy2...huhuuh...kadang siap menangis..meleleh betul-betul air mata ni tau...sampai boleh teresak-esak...bila aku sedar, terus aku tak ingat mimpi aku tu...tensen kan?tak boleh nak share ngan laki...huhuhuh..

#cakap sal tindih-tindih ni..kalau bab tindih menindih sama laki bini lain la kan..yang tu best..kah kah kah kah....

-----------------------------

Malam tadi, rasa macam kebosanan...mizi kuar main badminton..
Lantas terkeluarla idea untuk mengeluarkan diri dari rumah..
Terus mintak izin ngan mizi dengan alasan nak beli scotts emulsion adik rayyan..
Johnson baby cologne pun dah habis stok...
So bertolak la aku ngan anak bujang aku...abang reezq..
Nasib baik la adik rayyan tido awal...so tak la rasa bersalah sangat nak tinggalkan dia...
Dah boleh buat peneman dah anak teruna aku nih..hheheheheh..

Pergi mana?dekat jer pun...pergi Giant...mulanya nak pergi Giant kat bandar..
Nak hello adik-adik aku...suh datang join sekali...
Sekali kereta takde pulak...mak aku pakai....
So aku berdua je la ngan reezq...
Pergi Giant kat Gong Badak ni jer...

Siap membeli...lebih pusing-pusing dari membeli..hehehehe..
Aku kurang gemor kalu nak beli groceries kat sini..
Sebab kebanyakannya mahal dari mall yang lain...
So beli mana yang perlu jer...tapi JB Cologne tu murah pulak...
125ml, RM3 each...promosi rasanya...tapi untuk yang jenis heaven jer...
Yang jenis wangian lain, normal price...RM6++...
Mahalll...kalau kat Mydin, dalam RM5++
Tapi dah habis stok sangat..ambik j la kan....

Lepas tu, aku pun memuktamadkan diri untuk memakan chicken chop kat food court giant tu..biar la makan sorang pun...sebab dah teringin sangat..perut tak lapar mane pun...
Reezq sibuk main kat playground..dia makan fries je pun...sambil tengok dia main..
sambil suap makanan...rasa tak best giler makan takde geng...huhuhuh...

 Playground kat giant tu kecik jer...tak de la slide macam gambar ni...ni gambar selingan jer..hahahahah...


#Nak cuci-cuci mata boleh..nak beli kena fikir dua kali...kalau kaya tak pe lah...heheheheh...

0 comments: