? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 11, 2013

Kerunsingan di hati dan fikiran

Lately ni kan..ramai la yang duk menegur i'm getting chubby...

Aduyai..memang nak nangis jer mendengarnya...
Tapi aku dah tak tahu nak buat ape dah...
Nak kata makan banyak..
Dinner aku dah skip..
Pagi tak makan nasi pun...
Tengahari makan nasi separuh...
Pipi ni pun dah naik tembun..dah la pipi pesen tembun..
Berisi jer sikit..lagi la bertembun-tembun..
Bukan pipi pauh dilayang dah..dah jadi pipi nangka dilayang dah ni...
Huhuhuhu....
Nak diet macam mana lagi ni?
Bersenam?aku memang tak dapek la...
Aku tahu if kita exercise regularly, insyaallah...body kita akan fit...
Tapi celah mana aku nak exercise?
Tak ada masa ok!

Balik kerja dah sibuk ngan anak-anak...
Uruskan makan minum lagi...
Malam dah letih..tido..
Begitu lah hari-hari yang seterusnya...
Adakah faktor umur juga memainkan peranan ke atas kechubbian ku ini?
Now dah nak cecah angka 27 dalam masa 2 bulan lagi...
Eh, tak lama dah...getting older...
Metabolisma badan pun dah tak berapa nak aktif...
Ape nak buat ni?jangan la nak promo kat aku SDII ker..herbalife ker..
Aku tak mampu..hahahhah....
Nak2 minuman yang kena shake-shake ni..nak termuntah...


nak kurus tapi banyak songeh kan?sekeh pale baru tahu


0 comments: