? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, April 1, 2013

Pejam Celik Pejam Celik Dah Masuk Suku Tahun

Yer...tengok daripada tajuk entry aku pun dah tahu ape yang aku akan story kan about kan?hahahahah....
Ye la, tadi baru terfikir, dah masuk April dah hari ni...
That mean dah masuk suku tahun dah...umak aiii..cepatnya masa berlalu...
Rasanya baru jer Januari menjengah...
Ape yang telah dicapai tahun ni?mmmm...
Setakat suku tahun pertama ni, yang the best, pergi jalan2 Singapore la bulan lepas...
Tu untuk leisure la kan...untuk diri sendiri pulak?mmmm....biasa2 jer kot..
Selain mendengar kawan-kawan rapat telah mengandungkan diri...
Aku tumpang gembira...tak sampai turn aku lagi...aku nak berehat dulu...
Kalau bab kerjaya pulak...rasa macam biasa2 jugak...
Alaa..kalau takat PA mcm aku ni..ape jer yang nak capai kan..
Selagi urusan bos ok...kerja bos smooth aku rasa kerja aku ok la tu kan?
Betul tak?

Akhir bulan ni dapat pergi Kursus Aspirasi Setiausaha kat Swiss Garden, KL...
Excited nak pergi ni...tahun lepas dah tak pergi kursus luar dah...
So tahun ni jadi bersemangat sikit nak pergi....
Ticket flight semua dah ready...tunggu masa jer...

Malam tadi, mizi tanya aku ape yang aku mimpi sampai aku siap bertakbir bagai?hahahah..
Aku tergelak sampai kuar air mata...hahahaha...
Aku pun tak ingat situasi mimpi tu tapi yang pasti aku mimpi benda yang menyeramkan...

Sehinggakan aku termengah-mengah...terbawak-bawak sampai ke luar mimpi...
Mizi cakap dia nak kejut aku..tapi dia tengok aku dah senyap jer...dia pun biarkan jer..hahahah....kelakar la weh...nasib baik ngigau siap bertakbir...
Kalau ngigau sebut nama ex-bf?hahaha...ade orang bercakaran di pagi buta jawabnya..hahahah..

p/s - Selamat Hari Jadi kepada sesiapa yang menyambut hari jadi pada 1 April yer....semoga panjang umur dah dimurahkan rezeki....amin....


0 comments: