? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 17, 2013

Idaman Qolbu


Lately kan...perasaan untuk menukar henpon adalah sangat meluap-luap...
Setelah 2 tahun lebey dengan Blackberry Curve 9300 ku ini..
Aku rasa sudah mulai bosan...huhuhu...dengan kamera nya yang hanya 2mp...
Huhuhuhu...sangat sedih saat ingin merakamkan gambar...uhuk..uhuk...
Bukan tiada kamera digital...tapi sangat malas ingin membawanya..
Takkan la kalau setakat ingin keluar makan, ingin dikendong sekali kamera itu...
Dan mengetik gambar makanan...sungguh tidak sesuai...
Kalau pergi bercuti lain la kan...uhuk uhuk uhuk...

Sekarang ni 3 henpon yang duk bermain di fikiran aku....

1. Blackberry z10
Setelah diriki-riki di pak google..ternyata best jugak z10 ini...sebagai pengguna BB sebelum ni..hati ni sungguh berat untuk memilih jenama lain...hanya pengguna BB jer yang tahu perasaan ini...berapakah harga z10 ini sekarang? confirm2 2k+++...ke lebih lagi?huhuhu..tersedak air liur sendiri gamaknya...kamera dia 8mp..best dah tu..banyak lagi la ke'best'an z10 ni....

 Tak berapa kecik..tak berapa besar...sedang-sedang aja....

 Cantik kan? exclusive in black gitu...eh, white pun ada..tapi kalu aku diberi pilihan aku nak yang black...sape nak bagi kat ko pun.


2. Samsung Galaxy Note 2.
Pun menikam qalbu jugak nih...tergoda selepas tengok kawan-kawan menggunakannya..macam best jer...touch2 skrin ni kan...aku tak pernah pakai phone yang touch screen lagi sebelum ni kalau tak silap aku...ayah aku pun dah rembat SIII weh...sangat up to date ayah ku itu..huhuhuhu...

Note 2 ni dia besar la sikit...tapi still selesa..nak jugak yang ni...huhuhu...harga dalam RM2k la sekarang ni kot...telan air liur lagik....


3. Sony Xperia Z.
Yang ni pun latest daripada Sony Ericson...canggihhh bebbbb....kamera dia 13mp...terbaekkkk...lepas tu kan, if kita nak mainkan lagu ke video ke..kita terus boleh attached kat kita punya tv sony bravia...kalau korang pakai sony bravia la...kalau pakai tv samsung tak dapekla nak link kan..heheheheh...

 Cun sangat....harga dalam RM2k jugak...berpasir tekak aku..hahahahah...tapi dalam hati meronta-ronta nak...

Yang paling canggih...waterproof ok!tapi tak boleh rendam lama-lama la...dalam 30min camtu jer...sangat sesuai untuk orang yang kerjayanya lasak...body dia pun tahan lasak..katanya...

-------------------------------------------------------

overall...tengah berpikir-pikir nih...semangat jadi luntur sebab mizi tak berapa setuju...
dalil dia?

-BB sekarang leh call? (aku angguk)
-BB sekarang leh sms? (aku angguk)
-BB sekarang leh FB? (aku angguk)
-BB sekarang leh whutsapp? (aku angguk lagi)
-BB sekarang leh browse internet? (aku angguk dan angguk dan angguk lagi)

dah tu nak ape lagi?

Huhuhuhuhu..dia tak faham keinginan wanita...huhuhu...
Kepuasan bila kita dapat apa yang kita inginkan...
Memang la BB aku sekarang ni dapat jer sume...
Tapi tu la..tu yang berkurun punya...gambar pun tak cantik dah...
uhuhuhu...sama la mcm orang lelaki...
Eh, tetiba tukar rim kete...
tetiba tambah aksesori tu aksesori ni...
Ye la kekdahnye kereta tu aku pun naik...tapi kalau tak tukar sport rim...tak tambah aksesori, still lagi kete tu leh jalan kot...
kalau aku tukar henpon, dia pun dapat manfaat jugak per?
leh lah dia mewarisi telefon aku nih..kan abang kan?hahahahhaha...


0 comments: