? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 14, 2013

Happy Sunday Uoollsssss

Selamat Hari Ahad....tak nak monyok-monyok yer..
Tengok macam aku nih...segar bugar di pagi ahad..
Walaupun agak keliatan untuk bangun pagi tadi..
Malam tadi kan hujan...so subuh2 lagi la sejuk hingga ke tulang...
Tido pulak peluk-peluk..lagi la syokkan..
Berapa kali aku snooze pagi tadi..
Tapi demi mencari sesuap rezeki..aku gagahkan diri untuk bangun...
Lantas keluar untuk mengiron baju...

Kadang memang la nak boleh ke bangun tu amat payah kan..
But once ko dah bangun...semuanya akan ok...nak-nak lepas mandi...
Takde ngantuk-ngantuk dah...
Haa..tunggu la area jam 11 lebih...confirm aku la orang yang akan tersengguk-sengguk depan pc..hahahaha...

Aku baru jer siapkan filing ni..
Tak jugak buat minggu-minggu..hari-hari lagi la jauh kan..
Aku kumpul la lebih kuran 2 inci tebal..baru aku filing...agak-agak semak di mata kan..
And biasanya aku pilih Sunday la untuk buat filing..
Tak tahu nape..cari semangat untuk bekerja untuk hari-hari seterusnya kot..
Bos cuti hari ni...balik kg wife dia..bapak mertua dia sakit..
Semoga bapak mertua boss aku cepat sembuh hendaknya..


Terima lah muka tuan punya blog..dah lama tak enterprem kan?
tapi ni gambar khamis lepas..gambar hari ni takde..malas nak snap and transfer..boleh la kan?hehehehe..

Happy Sunday...orang negeri lain leh la nak happy2...Kelantan, Kedah, Terengganu?jangan nak ngelat yer..Happy Working...daaa...



0 comments: