? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 18, 2013

Dari Dia Kita Datang, KepadaNya Kita Kembali

Aku baru jer masuk ofis ni...
Lewat sikit hari ni sebab bapak sedara mizi meninggal..
Dah meninggal malam tadi...
Tapi pagi ni baru aku dapat tahu..
Sebab aku masuk bilik awal malam tadi...huhuhuhu...
Jenazah nak dikebumikan pagi ni...
Arwah tak sakit pape pun...
Lepas balik dari surau/masjid, dia mengadu sesak nafas..
Al-Fatihah untuk arwah...dah takziah untuk keluarga Mak Su Teh...


Aku kan...tiap kali berada dalam situasi macam ni..
Mesti aku terimagine macam mana la kalau family rapat aku yang 'pergi'
Rasa tak dapat nak terima hakikat tu...
Walaupun aku tahu semua tu akan kita alami...
Tak pun..entah-entah aku yang pergi dulu...
Kehilangan memang perit kan...
Aku control diri aku supaya tak menangis tadi...
Aku tak boleh ok tengok orang bersedih/menangis...
Automatik muka aku akan panas n air mata mula la bertakung...
Masa aku nak ke ofis tadi, jenazah sedang dimandikan...

-----------------------------

Alamak, perut berbunyi nih...
Pagi tadi dah bedal semangkuk coco crunch...
Tahan j la wahai perut...
Tunggu la waktu lunch nanti...
Now kita kunyah nips dulu...ala kacang nips tu...
Aiiii..sumbat kacang lagi laju dari menaip nih..heheheh..
Naik jerawat kat muka baru tahu....
Aku ada projek mau dibikin tengahari ni..
Harap2 sukses la yer..heheheh...
Doakan aku...daaa....


0 comments: