? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 7, 2013

Salam Ahad


Hari ini adalah sangat padat...
Masuk ofis awal, ambik kasut, ambik blazer terus chow ke dewan...
Bertugas lagi kita hari ni...
Ada program dengan KPT...KSU yang datang...
Dung dang dung dang...jam 2.30pm baru program habis...
Masuk ofis setel sembahyang...
Now baru menghadap pc...
Nasib baikla tak der kerja yang menanti...
Surat pun tak ada masuk...
Bos pun ade kelas petang ni....
Selamat....

Aku ni tiap kali majlis...aku adalah muka dulang..hahaha..
Tau ape muka dulang...bukan talam dua muka yer..hehehe..
Biasanya di hujung-hujung majlis mesti ada acara bagi cenderamata kan..
Haa...kat situ la tugas aku selain usher tetamu...
Bawak cenderahati atas dulang bagi kepada tetamu...bukan aku yang bagi direct la..
Ada la VIP yang bagi kan...aku hulur jer...
Tapi aku enjoy jer buat kerja ni...
Dulu2 masa masuk kerja, neves giler weh..aku rasa satu dewan tu yang tengok aku berjalan..
Siap fikir kalau aku tersepak kaki sendiri ker..jatuh terjelepuk lepas tu dulang pulak menghempap kepala..memang naya lah aku...
Tapi so far perkara tersebut tak pernah berlaku lagi la kat aku dan kawan-kawan aku...
But now dah getting better...neves tu tetap ada...tapi dah leh control la...
Kalau majlis2 biasa aku ok jer..tapi kalau nak kena menghadap sultan dan sultanah tu aku kecut perut sikit la...
Mau nyer tak...sekali tersilap langkah kena buang daerah aku rasanya...
Kita akan rasa gemuruh sebab kita duk sangkakan semua mata akan memandang kita..
Sebenarnya tak pun..takde masa la para hadirin nak tengok kita...
Yang dorang utamakan mestilah program tu sendiri...
Tapi kalau dah pakai kebaya ketat kasut tumit tinggi 5 inci...maunye orang tak tengok kan?hahahha...
Kat UMT ni...biasanya ktorang kena pakai skirt labuh...ngan blazer....
Bahagian dalam tu ko nak pakai spagetti ker...blouse ker...ikut suka...
Kalau tak nak pakai pape pun korang punyer hal...yang penting jangan nampak la kan..hahahhah...

Ok lah...tak tahu nak bebel ape lagi...no idea actually..tapi kalau tak post entry rasa tak best..daaa...nak layan citer korea...hahahah...

0 comments: