? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 24, 2013

Happy Birthday Buat Ma Tersayang....


Hari ni, 24 April 2013, genaplah umur ma aku...dah menginjak angka 52 tahun...
Tapi always adorable bagi aku....
So, petang semalam, adik aku mesej...
Ape nak buat untuk birthday ma esok?
Lantas ktorang bersepakat nak bawak ma pergi lunch...
Jarang dapat meluangkan masa together-gether lately...
Ma and abah sangat lah sibuk pasal pilihanraya kan...
Tu belum jadi calon...kalau jadi calon aku tak tahu la camne tahap kesibukannya...


Anak emak...sama jer muka kan? ke lain?hahahah...siyes, jarang dapat bergambar berdua mcm ni..hehehehe....

ok, jom kita cover perut sikit selepas melantak tak ingat dunia....
Pergi lunch kat secret recipe jer pun...tapi lama giler aku tak datang sini...
first time for this year...

mine..noodles in tom yam...ke ape ntah nama dia....

yang ni kawan aku punya...prawn macaroni cheese...sedap jugak...

ni besday girl punya...nama lupa...

suka sangat besday girl..aku nak mintak lilin..suh dia tiup lilin kat kek...dia tak nak pulak..malu le tew....

ni adik aku punya..nasi dia adalah kureng sedap...huhuhu...

iced lemon tea....

ajak faramira join sekali...sian ibu mengandung nih...makan pun kena limit..takpe...nanti selera datang balik...sila makan sepuas-puasnya...heheheh

Ni j la kek besday girl....tiramisu...tu pun tak habis ktorang makan...

my only youngest brother...

Eh...dah habis gambar dah...hehehhehe....fresh from the camera ni..pic2 sume ni....
Ma, irah doakan ma dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang hidup ma...
Semoga ma sentiasa murah rezeki dan panjang umur...
Irah dan abang adik yang lain sangat sayangkan ma...
Walaupun berjauhan, ma tetap di hati...
HAPPY BIRTHDAY YANG KE 52
mmmuuuuaaahhhhssss!!!!!!!!!!!!!!

#sesungguhnya aku sedang menaip dalam kepanasan....ekon ofis ni entah ape sakit tetiba tak jalan...bukak tingkap pun tak jadi ape...menitik-nitik peluh kat dalam ni ha..huhuhuh....




0 comments: