? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 4, 2013

Bubarrr.....


Awal aku sampai kerja hari ni....by 7.40am aku dah tercongok kat bilik...
Awal la ni bagi aku...biasanya dah nyaris2 nak merah, baru aku sampai...
Terhegeh-hegeh nak log in...

Malam tadi kan..aku tak tahu pukul berapa...
Sekarang ni kan cuaca panas....aku tido confirm tak berselimut la...
Mulanya aku tertido kat depan tv sama ngan mizi n rayyan..
Pastu aku masuk bilik dulu..biar la 2 beranak tu kat luar..
Nanti pepandai la dorang masuk bilik..heheheheh...
Aku pun syok la mengkonker katil sorang2...
Lepas tu, tetiba aku rasa macam tubuh aku ni meremang satu badan..
Start dari kaki naik ke kepala...pastu terus aku sejuk menggigil-gigil....
Cari selimut terus berselubung....tapi tak pulak aku rasa seram ke ape masa tu...
Lepas tu aku tido balik hinggalah mizi kejut aku bagitau badan rayyan panas balik...

Oh yer...demam menyerang rayyan sekali lagi....huhuhu...
Cepat2 baik yer adik...pagi tadi tak sempat aku nak beri dia ubat..
Sebab dia tak bangun lagi...
Kesian pulak aku nak kejutkan dia...
Sebab malam tadi dia tak dapat nak tido sangat kan...
Aku terfikir la jugak kan..ape yang menimpa aku malam tadi..
Ke badan aku pun tak berapa sihat jugak?
Ye la..duk ofis sejuk ekon..pastu kuar panas...
Balik rumah aku on ekon jugak...
Kalau harapkan kipas jer memang tak jalan ok...
Membahang jer rasanya...

Semalam parlimen secara rasminya telah dibubarkan...
Dan tarikh paling akhir pun untuk pilihanraya adalah 28 Mei 2013...
Tu yang paling akhir la..aku agak2 mesti area2 tu jugak...
Sebab time tu cuti sengkolah...
Kali ni jugak pilihanraya akan gunakan dakwat yang akan dicalit kat kuku tu kan?
Bebaru ni aku ada la pergi taklimat pilihanraya...agak banyak jugak calitan kat jari tu...penuh satu kuku jari telunjuk nih...dah jadi cat kuku dah....
tapi mesti la melambatkan lagi proses pengundian kot..ye lah..nak kena tunggu calit kuku pulak...
Takde orang ke nak offer aku tukang calit dakwat tu kat tangan pengundi?
I rela jer...hahahah...

Kebiasaannya, tiap kali time pilihanraya, mak ayah aku memang kebizian tahap melampau la...sekarang pun dah memang tak lekat kat rumah...ade jer program dorang....and by the time hari mengundi, biasanya kete2 kat umah aku tu bakal jadi kete mengangkut orang mengundi la...
Yela, orang yang kurang upaya...yang tiada kenderaan nak pergi ke tempat mengundi...tu pun orang kata salah satu cara nak pancing undi kan?
Dan yang paling aku tak selesa ialah, kebiasaannya tempat mengundi ni buat kat sekolah kan..pastu time kita nak masuk kawasan sekolah tu, kiri kanan jalan peraih2 undi ni duk meraih undi...suh sokong dorang punya calon la kan..
Aduyai...aku memang rimas okeh..dah gaya artis berjalan kat red carpet pun ade...ahahahha...perasan pulakkkk....

Bersambung kembali...tadi aku kuar bekfest jap...jap2 lagi nak kena attend talk pulak...malas nak join sebenarnya..huhuhuh...tapi kita mesti la sokong kawan-kawan..ye dak?ofismate aku akan bentangkan laporan hasil dari pemergian dorang ke luar negara...haa..orang panggil attachment...sorang pergi jepun..sorang lagi pergi australia kot tak silap...

Ok la...got to go..daaa....

p/s :- hari ni khamis sudahhh..esok cuti...yahooooo.....!!!!!!!!!



0 comments: