? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 29, 2009

Syukran...Syukran!!!

Alhamdulillah..syukur padanya...aku telah pun dapat keputusan exam ISAC yang aku ambik Khamis lepas..cepat betul keputusannya...haritu dorang bagitau lagi 3 bulan...mungkin proses penghantaran sijil kot yang lambat...takpe lah..yang penting aku telah LULUS.....ulang sekali lagi...aku telah LULUS....
Geng2 aku satu gerombolan hari tu pun dengar khabarnya lulus gak...tahniah sume...lepas ni leh la proceed untuk confirm lak..tapi aku ada satu lagi penantian..aku sedang tunggu surat pengecualian trengkas dari JPA nih...anak burhan dah dapat dah...huhuh...sekarang aku ngan mama darwisy di dalam penantian...lepas dapat surat tu sume baru la segala2nya selesai...cuma serahkan pada pihak berwajib untuk proses pengesahan...bukannya aku terburu-buru..cuma aku bimbang jer...bulan 4 tahun depan dah cukup 3 tahun aku berkhidmat...so mesti la nak confirm kan???nanti aku akan maternity leave lak 2 bulan...takut tak sempat nak uruskan sume tu nanti...

muka hepi lulus exam...hak..hak..hak...

1 comments:

Anak Burhan said...

saya agak kehairanan kenapa saya mendapat jawapan jpa yg agak pantas?

saya tahu jawapan nya...