? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, July 5, 2009

Ikan Dah Mati Sekor....Huhuhu...

Seperti biasa...masuk je ofis pagi tadi, lepas punch card..perkara pertama yang aku buat adalah jenguk ikan aku yang dua ekor tu...
Sekali terpandang ikan yang warna merah tu dah tersadai baik punya kat dasar bekas..huhuh...dah tak bergerak lagi....huhuhuh....aku sedih...nape dia mati...patut la hari khamis baru ni aku tengok dia asyik termenung jer...tak aktif bergerak...tapi bila bagi makan, habis jer dia makan...nak kata dorang bergaduh, confirm tak sebab dah ada halangan...
Yang biru tu pun aku tengok apa orang panggil mende tu???ekor dia ke apa???tapi bukan kat ekor..haaa..sirip dia tu dah tak cantik macam dulu..macam terkoyak jer...pelik aku ni...takkan la tkus kacau dorang kot...sebab tkus tak leh masuk...cicak pun tak boleh masuk gak...dah ajal si merah tu kot...huhu...sekarang tinggal la yang biru tu sekor2...dah takde kawan...


kenangan bersama si merah...


2 comments:

Sutera Batik said...

Uwaaaaa... ikan mas i pun dah mati sekor.. Smpai umah sewa smalam dah mati tersepit kat oksigen tu.. Sedihnyerr.. Dah tggl sekor je.. Nk kena cari teman tp mesra baru cepat2 nih..Sian dia duk seekor diri... Huhu

Darwisy said...

Eloo..ekan skila aku yang cik abang hadiahkan pom udah mati..padahel bagi makan sokmo...cacing chironomide lagi..hahaha betoi ker..
skarang air ekurium pom kering dah..maleh bela ikan skila dah..nak beli kura2 r..senang...sape2 nak curik kura2 aku kene gigit dek kura2 tu..mau kena dengo guroh baru lepas tuh..hahahaha...Dari ekperimen aku..aku rase dia takleh kena econ ni..econ acson nih takleh aku rase..kena panasonic inverter..hahaha