? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 17, 2009

::SELAMAT BERTUNANG FARA DAN NASRUL::

Pada 7 Mac yang lepas, member ofis aku a.k.a pegawai sains kat sini, telah selamat melangsungkan majlis pertunangan dengan pilihan hati, Nasrul...aku tak pergi pun...jauh tu..kat Melaka...eheheh...Majlis berlangsung dengan meriahnya...dah macam kenduri kahwin lak...aku mintak foto ni dari empunya diri...sume dia bagi gambar dia jer...gambar tunang dia takde lak...huhhuh...sorok tunang erk, fara...tapi aku dah kenal dah tunang dia...heehe..so lets enjoy d piccas.....
Ayu jer Fara pakai macam ni...hehhe....




3 comments:

Sutera Batik said...

wei saing mu sorang lg hok tunang 15hb br ni mu xboh letok ke?? wakakakkaka

Sutera Batik said...

Opss lupe nk kabo.. Congrats Fara...

IrinaSairah said...

Sutera Batik,
huhuhu...nanti aku letok..tapi kalu nak brief story mu g j la kat umah dia..heheh...blurry...hahahha...