? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, March 5, 2009

Jalan-jalan Ambik Orang....

For all the readers..(macam la ramai sangat, kan???)hehehe...
Malam ni aku n hubby akan berangkat ke pasir gudang....kitorang pergi naik bas express...
Cam teruja sangat rasanya nak g naik bas ni...lama giler tak naik bas ekspress...nak pulak naik ngan hubby...yang ni 2nd time rasanya naik ngan hubby...
Kitorang nak ke Pasir Gudang dengan tujuan untuk mengambik cousin aku a.k.a mama Nurin..g sana ngan bas sebab nanti nak balik Ganu ngan Citra mama Nurin....papa nurin takleh balik awal untuk kenduri cousin ktorang on 14 Mac nanti....mama nurin dipertanggungjawabkan untuk mengubah hantaran..so kena balik awal...n tugas aku n hubby adalah untuk mengambil mama nurin n nurin...
Otw balik ke ganu nanti, nak dropo by kat Rompin...ambik Marissa n mama dia lak...iyer la kan, 9hb ni nak buat kenduri aqiqah untuk Marissa...so kena la ambik orang penting ni...papa Marissa balik lewat sikit..lagipun papa Marissa nak kena angkut opah n mak n pak sedaranya kat Rompin tu...so sekali harungkan la...
So trip kali ni leh dipanggil jalan2 ambik orang...hehehhe....
Daaa.....

2 comments:

♥miss zaza♥ said...

salam kenal =)

thanx for being my follower!

Matt Iss said...

jalan-jalan ambik orang..?
ambik la jugak orang kat penang nie..huhuhuhuuuhuhu