? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, November 20, 2008

Matternity Dress....

Bila kandungan dah makin besar ni...sume baju2 lama dah tak boleh pakai dah...baju kurung aku pe tah lagi...semua ketat kat punggung...maklumla..aku dulu, kalau baju kurung tu, kain dia aku suka buat ketat kat bahagian punggung...rasa selesa...orang Ganu kata dok bolok...hehehe...tapi taste orang lain aku tak tahu la...
Sekarang ni koleksi baju ngandung aku sikit jer...yang hubby beli dulu satu...(sila baca entry yang lepas yer..)yang aku beli sendiri tiga..so baru ada 4 pasang la???ala..nak rotate untuk satu minggu kerja pun tak lepas macam ni...hubby sila take note..tak cukup k??kena tambah lagi..hehe...tapi aku tengok tak banyak choice sangat la baju untuk ibu mengandung ni...nasib baik la aku banyak blouse yang agak besar..so leh lagi la pakai ngan seluar...
Kat bawah ni ada gambar baju yang aku beli...tak lawa kan???tapi pe leh buat..pakai j la...hehehe...
yang ni pakai ngan seluar..seluar dia pun warna oren gak...aku beli masa bulan pose yang lepas..masa tu perut tak besar pun lagi..tapi gatal nak beli..i like orange..tapi leh ke abang aku kata baju ni macam apron...sakit ati aku...
yang ni aku beli bila erk???lupa lak..yang ni quite ok sikit la..aku suka..kain dia pun selesa dipakai..tak panas...
yang ni yang paling latest..merahnya mak ngah...ada satu lagi...warna lite purple..cantik sangat..tapi bila dibelek2 lengan dia lak jarang..tak sesuai la nak pakai gi ofis kan???so ambik j la yang merah ni..masa mula2 pakai, hubby perli,nak gi kejar lembu ker???jeles la tu...hehehe
Mmmm..sekarang ni aku still bleeding..kengkadang kuar banyak sampai leh penuh satu pantiliner...kadang2 kuar sikit jer..aku dah naik hairan ni..bila gi klinik..klinik suh rehat jer...camne lagi aku nak rehat yer..nak kena terlentang atas katil 24 jam ker???adus...sekarang ni still lagi makan ubat homeopati tu..tapi setakat ni takde kesan pape pun lagi...tak berkesan ke ubat tu kat aku???baby...pekabar baby kat dalam erk??tapi baby still aktif kat dalam...asyik tendang mama jer..tapi takpe..tu menandakan baby sihat kat dalam..mama takut la nak g spital balik baby...nanti cek kat situ..cek kat sini..sudahnya mama still macam ni..so mama bertahan sedaya yang mungkin..baby pun sama k???bertahan kat dalam rahim mama ni...tak lama lagi baby...luv u so much...eh..papa pun sayang kat baby tau..jangan lupa tu..mama n papa tak sabar nak tunggu kehadiran baby...

2 comments:

ghimau said...

comelnya :)

Puteri Nuur At-Terawis said...

ina,
sila visit blog akak, anda di tag :)rasanya ada 2 tag yg ina tak buat lagik...