? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 23, 2008

Cerita Ceritu Di Hujung Minggu

Khamis, 20 Nov 2008
Eh, ni hari kerja lagi ni..takpe la..kita start dari Khamis..hheheh..
Mmm..pe erk???Macam biasala, habis ofice hour tunggu hubby ambik..lepas tu balik umah hubby...ingat nak balik awal ke Chendering, tapi hubby lak ada lawan badminton malam tu..geram tul..tak habis2 ngan main dia tu...terpaksa la tunggu dia habis main dulu..
So malam tu, aku masak nasi goreng jer untuk family...tak tahu nak masak pe..(sori, pic nasi goreng takde, motif, malu nak ambik gambar (nanti PIL tengok, malu ler...)...lepas tu lepak2 tengok tv..sempat jugak layan citer INTAN..makin lama makin lambat bergerak citer ni ok..tunggu hubby balik..tak balik2...sampai la tertdo atas kusi depan tv...nasib baik SIL tolong kejutkan...terus masuk bilik tdo sambik geram kat hubby...sebab tak balik2 lagi...
Sempat terlelap dalam setengah jam, hubby call suh bukak pintu...masa ni berbelah bagi, nak balik Chendering ke tak...mata dah ngantuk yang amat...Ya Ampun, tiba2 teringat, Isyak tak solat lagi, so bila dah kena air, mata pun segar...siap2 nak balik Chendering...tunggu hubby bersiap...
Sampai Chendering around 1.30 am...sampai je kat sana, tengok2 kete abah tersadai kat depan umah sepupu aku, that mean air dah naik la kat umah aku, tak leh bawak kete masuk sampai depan umah...ayokk!!kena mengharungi air yang sejuk di pagi hari...tensen tul aku..huhuh...dah la masa tu hujan renyai2...takut gak, ne la tau masa aku lalu tu, ada ular sesat tengah jalan2 dalam air tuh...dengan redhanya aku ngan hubby mengharungi air itu..huhuhu...
Jumaat, 21 Nov 2008
Disebabkan malam sebelumnya aku tdo lewat, layan TV...of course la aku pun akan bangun lambat..heheh..tapi tak lambat gak, lam kul 10.00 gitu..hubby cam biasa la, lagi tak Azan Zohor, dia takkan bangun...bangun jer terus aku melantak jemput2 yang mak aku goreng...rumah aku dah jadi macam umah tasik, air keliling umah...nasib baik air tak masuk sampai ke dalam umah..hari ni tak de aktiviti sangat pun..just lepak kat umah, tengok tv...pastu petang nye aku ngan hubby melantak tdo lagi sampai la dekat maghrib...memang over ktorang kan???hari cuti dihabiskan dengan tdo...nanti anak mama ni mesti kuat tdo jugak kan..hahahha....
Malamnyer ktorang kuar makan sate..kat Batu Burok..ok la jugak sate kat situ...aku makan ada la dalam 7 cucuk...hubby over, siap makan tomyam lagi...aku tak lalu dah nak makan nasik...balik umah, layan tv sampai tdo..
Sabtu, 22 Nov 2008
Ha...kali ni memang over aku...bangun tdo bila dengar orang Azan Zohor...giler aku nih...bangun jer kepala pening, sebab perut lapar..berdiri lama sikit, aku nak pitam...ma ngan abah kuar, tinggal adik aku je 2 orang...fikir nak makan per...rupenya ma tak sempat wat b.fast tadi..ayokk..aku nak makan per...at last, aku masak jer..hubby nak makan sup ayam, tengok lam peti ada ayam n udang, so aku masak sup ayam ngan sambal udang...boleh la dari takde...kul 3 baru siap masak...ngan kepala yang pening lagi..nasib baik adik2 aku tolong...thanks buddy...lepas makan, pe lagi, acara menonton tv la..boring kan hujung minggu aku...nak kuar, tak tahu nak g mana, bila fikir, kena mengharungi air banjir, malas lak rasanya...hubby, macam biasa, bila dah kenyang, dia tdo balik...kuat sungguh tdo laki aku nih....sampai aku ni terikut sekali...
Perkembangan Baby????
Mmm..mama rasa baby kat dalam ni ok jer kan???mama leh rasa baby gerak2 kat dalam...baby boring erk kat dalam...sabar erk baby...dah tak lama dah...cuma sekarang ni mama duk runsingkan bleeding mama ni la..bila la nak stop...mama bimbang sangat baby sakit kat dalam disebabkan oleh bleeding ni...adakah patut mama g spital balik???nanti mama kena masuk wad lagi...mama tak sanggup la baby...huhuhu...mama harap baby baik2 jer kat dalam tu...sekarang baby dah masuk 22 minggu...luv u so much...papa pun sayang baby...heheheh...
p.s - entry ni takde pic coz tak bawak balik camera masa balik Chendering..