? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 25, 2008

B.A.B.Y

Semalam rasa tak selesa sangat kat perut aku ni..rasa senak semacam jer..mula la rasa tak sedap hati..dah la aku ni always bleeding...bimbang jadi pape kat baby ni jer...so, call hubby ajak gi klinik...after office hour, kitorang terus gerak ke Pusat Perubatan Intan..nasib baik la bila sampai sana tak de orang..lepas register tunggu kejap, pastu masuk jumpa Doc...dah banyak kali aku datang ke PPI ni n tiap kali tu la aku jumpa Doc yang berlainan...so susah la untuk buat rujukan...orang lain jer tiap kali check..so macam biasala, aku citer masalah aku, Doc pun wat scan la..
Scan punya scan, Doc bagitau uri aku kat bawah...tu yang sebabkan bleeding ni...ayorkk!!!
Orang cakap kalau uri kat bawah ni bahaya kan???Doc macam biasa la, pesan kat aku jangan wat kerja yang berat2..kalau terjadi bleeding yang banyak, dia suh aku terus gi spital..seram aku mendengarnya...tapi ada orang kata uri ni akan naik balik....aku harap gitula..n tentang bleeding aku ni, harapnya tak mengganggu la perkembangan baby aku ni...tak kisahla aku kena tukar pantyliner acap kali pun...mama tak kisah baby..asalkan baby kat dalam sana sihat...
Sekarang ni susah sangat nak tdo...serba tak kena, pusing sini tak kena, situ tak kena...bila sejuk aku selimut, tapi bila selimut, berpeluh la pulak jadinya...jeles kat hubby aku, lena j dia tdo..hhuhuh...gambar scan aku tak upload lagi, len kali la aku letak k???
Tentang gender lak, suh gak Doc tengok semalam, tapi dia kata tak nampak lagi...mmm..baby mama ni nak wat surprise macam Abang Darwisy gak ker???hehehe...

2 comments:

Puteri Nuur At-Terawis said...

Ina,
Tiap benda yang terjadi, ada kebaikan dan keburukan disebaliknya. KakPut agak terkejut bila terima SMS dari Ina tempoh hari, salam takziah dari akak. KakPut harap Ina senantiasa sabar, rezeki Allah ada dimana-mana.

Yang pergi, biarkan pergi. Allah menjanjikan sesuatu yang lebih elok untuk Ina dikemudian hari. Lagipun, Ina masih muda. Jangan sedih yer..

Sampaikan salam KakPut untuk Mizi jugak.

Anonymous said...

Salam..
Erk! Dah takde ke baby tu? Baru nak kongsi pengalaman...

Sabar byk2 ye...