? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 18, 2008

2 Minit Lagi...5 Minit Agi...

MMM....ayat ni la yang selalu aku dengar pagi2 tiap kali nak kejutkan hubby aku bangun tdo...adus! mencabar kesabaran betul la...itu la perangai hubby aku tiap2 hari...
Aku : (Lepas Mandi)...Abang, bangun...lewat dah ni..bangun mandi, semayang...
Abang : Mmm..bangun la ni...5 minit...
Aku : Mengeluh..(aku solat subuh dulu)..abang...bangun la...(nada geram..)
Abang : 2 min agi..
Mak : Mizi, dok bangun lagi ke??nak bangun semayang kul brapa..
(hahah..bila dengar sore bentara guru..baru la nak bangun...power mak ni..)hehehe..
So..wat to say...berleter kang dia kata aku ni kuat berleter..adus..
Sesape ada pengalaman macam aku nih???

0 comments: