? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 10, 2008

Dah Lama..Tapi Nak Post Gak...Hehehe...

Ha..ini dia anak buah sulung aku...hehehe...dia ni anak kepada kawan baik aku...Pn. Norsyamimi...anak dia ni nama Muhammad Darwisy...Betul ke aku eja nama anak dia ni??hheheh...darwisy ni lahir pada 11 September 2008..bulan pose tu..dengan berat 3.05 kg..berat jugak la tu..comey jer darwisy ni...aku ambik gambar ni masa gi melawat mimi kat umah dia..masa tu umur darwisy baru 4 hari..tapi nampak macam dah sebulan kan???
lenanya dia tdo...mama dia cakap dia tak nak dibedung..hehehe...
aku usik2 sikit baru la dia menggeliat pastu menguap...hehehe..

harap2 baby mama kat dalam ni pun sihat macam abang darwisy ni kan...hehehe....

1 comments:

:: nuur-iskandar :: said...

finally, mimi and mat lan become a parents.

pls convey my congrats to them ;)